fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under december 2012

Av Fanny Svensson - 2 december 2012 00:24

Det har kommit lite för mycket snö. Nu räcker det! Försökt varit inne hela dagen, men skottade undan lite åt pappa. Så hämta jag min pojkvän då han slutade jobbet, fick sladd flera gånger och spårigt var det. Läste i tidningen att dom skulle ha fina vägar i vinter. Tur att jag vet att det är bullshit 99% av allt som står där. Så läser nästan inga tidningar längre. Bättre att lägga pengarna på välgörenhet. :-)

Av Fanny Svensson - 1 december 2012 00:15

 

En bild på mig, är rätt olik mig även om det är bara för två månader sen. Hittade ingen nyare? Har flera tusen bilder på datorn, men inte så många på mig.. Kommer flera senare!   


10 fakta om mig

  1. När jag kör bil i mörker och det snöar kör jag jätte sakta för jag ser ingenting. Jag chansar vart vägen går. Vill helst ha en bil som ligger nära framför så att jag kan se vart vägen går.
  2. Jag går alltid ut på krogen i högklackat, efter max två timmar har jag på mig mina ballerina skor som jag tycker är så sköna.
  3. Mitt favorit tv-spel är F1 race stars. Så sjukt kul!
  4. Jag gillar mina blommor väldigt mycket, ger dom kärlek osv. Men dom bara dör, mormor säger att jag vattnar dom lite för mycket.  Hehe!
  5. Varje gång jag har en ljus tröja så spiller jag på den, vilket betyder att jag får tvätta mycket ofta. Det suger!!
  6. Jag fryser hela tiden, jag skakar lättare än chihuahuerna.
  7. Om tio år bor jag i ett varmt land.
  8. Som jag har skrivit tidigare så är jag rädd för att bli gammal. Jag tycker att 23 är riktigt gammalt, jag vill vara forever young.
  9. Jag är allergisk mot nötter, men jag äter det ändå. Älskar det verkligen alltså smaken, inte att halsen sväljer igen..
  10. Jag måste sova 9 timmar per natt. Annars blir jag trött.. Så går och lägger mig nu. Tihi!






  

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards