fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under maj 2013

Av Fanny Svensson - 29 maj 2013 12:15

Har underbara kompisar i stallet som hjälper mig med Banner. Vet inte vad jag skulle göra utan dom?  

Ikväll ska Sigrid hoppträna Banner. Hon har hoppat lite småhinder med henne tidigare, men det är hög tid att dom tränar hoppning. För Sigrid ska få debutera henne nästa torsdag i Jättendal, det blir 90 cm i en clearround. Så lycklig för det och jag hoppas det snurrar mindre för mig då!

Av Fanny Svensson - 29 maj 2013 12:08

Det är inte kristallsjukan som dom först trodde. Jag har tydligen fått in ett virus i balansnerven..   Det har snurrat konstant sen i torsdags. I måndags var det värst, jag kunde inte ens stå upp i duschen. Fick sätta mig ner och duscha färdigt. Mår jätte dåligt över att ha blivit "handikappad"... Kan inte jobba, rida eller ens köra bil! Förstår ni om ni en dag bara inte längre kan det? Jag är sjukskriven, hoppas att jag blir bättre innan det datumet för jag pallar inte det här snurrandet.


Det sjuka är att jag är irriterad på folk som ens funderar på att åka till Gröna Lund och såna snurrställen. Hur fan kan man betala för att bli snurrig? Jag kan lova er att jag har åkt min sista karusell. För att kunna sätta er in i min situation så känns det som jag åker virvelvinden konstant. Ibland börjar jag må illa, som idag så fick jag ta postafen. Det är åksjuketabletter som gör att det bara snurrar. Jag slipper må illa. Igår kväll ändrades snurret lite. Jag blev sjösjuk istället, det kändes som jag åkte båt.. Vet inte hur jag kan ha fått den här grejen, men virus kan inte behandlas. Utan måste läka ut av sig själv. Jag är orolig för att balansen kanske aldrig blir helt återställd.  

Av Fanny Svensson - 26 maj 2013 15:15

Att vara yr...

Av Fanny Svensson - 24 maj 2013 22:25

 

Hitta en gammal bild på mig då jag var go & glad! Nu är jag riktigt yr och ligger i soffan/ sängen. Försöker vara uppe & gå lite också för att inte säcka ihop helt. Måste hitta nån som vill rida min häst Banner ett tag. Tills jag blir frisk... Hört att det här kan ta några veckor så vill ju inte att hon ska få lida. Så om ni vet någon som vill rida lite så är det bara att tipsa dom om Banner. Maila mig på: fannysvensson@hotmail.com om ni inte har mitt nr..

TFP

Av Fanny Svensson - 19 maj 2013 22:41

Jag känner mig jagad av några personer runt om mig. Jag känner att jag borde göra något, men vet inte vad då allt känns bra för mig. Det har inte hänt något eller så men jag känner mig bara lite pressad. Jag lever inte mitt liv för någon annan, jag lever det för mig själv och det måste vissa kunna acceptera.


   

Ska göra det jag tycker är bra för mig och vad jag tycker är kul. Vill ju komma i form och köra nån tfp. Inte så kul om jag är tjock. Ska gå ner kanske 3-4 kg och sen köra lite plåtningar medans jag är ung. Är sjukt sugen i alla fall. Man lever ju bara en gång och livet är inte långt. Så kör på bara!!

Av Fanny Svensson - 19 maj 2013 10:56

       

Älskar att grilla. Ska göra det varje dag, typ. Om jag hade haft tid så!   Det är sjukt mycket godare att grilla kött än att steka det tycker jag.

Av Fanny Svensson - 17 maj 2013 23:19

Men så kan det faktiskt vara ibland. Har varit ledig idag. Sov länge och var i stallet. Glömde en viktig sak där, hade bikinipremiär för i år. Sprang runt ute på gräset och folk glor lite för mycket, men det var sjukt varmt för att vara redan vår? Så solade lite på dagen. Vilket var kanooooners.


Imorgon har jag stalljouren, blir ovant att kliva upp innan tolv. Men bra om jag går upp tidigt för nästa vecka jobbar jag dag..   


Ska betala in hästlicens o sånt tänkte jag. Nu ska Banner snart ut och tävla, men med mig blir det om kanske 1½ månad...   


Av Fanny Svensson - 12 maj 2013 15:45

Idag har jag o älsklingen varit tillsammans i fyra år. Puss på det!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards