fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under juni 2012

Av Fanny Svensson - 25 juni 2012 21:16

Idag skulle jag egentligen ha varit ledig, men inte fick det bli så.. Utan jag fick jobba, nu blir det nio dagar på rad sen semester i 3 veckor. Ikväll har jag bara slappat med älsklingen.   Tänkte duscha, sen sova. Orkar inte så mycket mer än att sova-äta-slappa-jobba just nu!   

Av Fanny Svensson - 23 juni 2012 18:25

 

 Är så glad över att få vara tillsammans med dig. Vi har varit tillsammans i lite mer än 3 år och vi bor tillsammans. Ibland kan ju andra par tröttna på varandra, men när mitt hjärta inte är hemma blir jag lite nere och saknar honom. Det behövs i alla relationer att sakna varandra. Men han är verkligen rätt för mig och jag är så glad att han vill vara tillsammans med mig. Jag trodde aldrig att jag kunde bli så lycklig som jag är nu och allt känns så bra.  


Som ikväll jobbar han, då orkar jag inte äta middag. Jag äter choklad och godis? Blev mätt, kanske inte så bra...

Först kändes det som: jahaja, skönt att få en kväll ensam. Efter 30 minuter blev jag rastlös. Saknar dig så mycket. Imorgon jobbar han kväll igen, inte alls kul.   


Så glad att jag har hittat en pojkvän jag inte kan vara utan. Många träffar pojkvänner dom vill bli av med. Jag ska vara glad över att jag är lycklig, även om jag är missnöjd med att han inte är här med mig ikväll.

 

Av Fanny Svensson - 22 juni 2012 22:20

Jag och Klas satt och kollade på den här videon:



Jag är glad att jag inte har någon ätstörning och sa det till Klas. Då lyfter han fram mitt godis och chips och säger: Vad är det här då??

--

Av Fanny Svensson - 22 juni 2012 13:27

If I were you, I'd dump his ass a year ago.

 

Av Fanny Svensson - 22 juni 2012 10:13

Mår så dåligt då jag stänger och då jag är uppe länge på kvällarna. Känns inte bra.    Idag är det midsommarafton, tänkte nog grilla ikväll. Så är det bara åtta jobbpass innan jag går på semester. Ska bli så skönt!   Jag längtar verkligen.

Av Fanny Svensson - 21 juni 2012 12:04

Så är det nog inte så bra att sova till klockan 12. Jag la mig ett inatt, var vaken mellan 8-9 imorse då dom ringde Klas från jobbet. Känns nu att jag är seg, för att jag har sovit för länge. Bara att ladda upp för min sista stängning denna veckan. Sen blir det nog lite after work shopping, tänker inte jobba över idag hihi.


 

Av Fanny Svensson - 20 juni 2012 12:27

I Sommar har jag semester i Tre veckor. Ska bli så skönt. På fredag är det midsommarafton, hur ska jag fira det? Det är nästa inga som firar det i Norge..    Men det ordnar sig nog!   

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards