fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under augusti 2015

Av Fanny Svensson - 31 augusti 2015 09:16

Glad över att jag valde bort min utbildning och gjorde ett impulsivt beslut, för att hoppa på en helt annan utbildning. Så nu ska jag jobba ett tag innan det drar igång. Skriver senare om det i ett längre inlägg.

Tänkte också berätta om helgen i Stockholm här. Jag mår bra och att få komma iväg ibland är ett måste för mig.

Nu är det en ny vecka och jag hoppas att jag hinner med mig. Har en massa saker som måste göras. :)

Gjorde bilden svartvit. När jag sitter ute i solen idag och bloggar. ;)

Av Fanny Svensson - 28 augusti 2015 15:11

Det gick bra att åka tåg till Stockholm för mig idag, annars brukar jag börja må illa. Jag kunde till och med läsa så det är skönt. :) Det var tydligen tågbyte i Gävle men det skadade inte mig då jag kunde passa på att äta lunch. Sushi är så gott och jag är beroende hahaha!

Nu är jag framme och har köpt lite smycken, hår och smink. Jag har även blivit sminkad av en tjej på Bobby Brown. Hon var jätte duktig på sitt arbete! :)

Jag är jätte nöjd i alla fall! :)

Av Fanny Svensson - 28 augusti 2015 08:28

På väg till Stockholm just nu. :) Känns jätte skönt. Tänkte inte göra något speciellt där men jag tänker ha det trevligt och göra saker som jag mår bra av. Många saker börja att ordna upp sig och jag mår bättre igen. :)

.

Av Fanny Svensson - 27 augusti 2015 23:43

Av Fanny Svensson - 26 augusti 2015 22:01

Härlig kväll! :)

Vi har suttit och haft en riktigt bra kväll. Ibland är det skönt att få prata en massa bara. :)

Idag blev det en sen lunch med min älskling på Invito. Han åt någon kycklingpasta och jag åt en lasagne som var super god.

Haft en härlig dag med min älskling och sen lämnade jag av honom på tåget. Vi ses igen fast i Stockholm då på fredag, så det känns skönt! :)

Var in på jobbet och träffade alla, så la vi ett schema för september. :)

Nu är jag hos Katja och fick även träffa hästar förut. Hjälp mig vad jag saknar dom!! Jag vill verkligen börja igen...

-

Av Fanny Svensson - 25 augusti 2015 19:54

Gör rätt saker i livet, yolo.

Det tänker jag göra!!

Av Fanny Svensson - 25 augusti 2015 09:47

Med min hårfärg just nu, visst är det fint? :) Jag tycker att den känns rätt lagom i nyansen. Tänker bli mörk snart faktiskt när hösten kommer på riktigt. :)

Inte den finaste bilden på mig. Men man ser håret bra i alla fall! :)

Av Fanny Svensson - 25 augusti 2015 09:42

Dom gör mig så lyckliga. Har varit ute och myst med dom nu på morgonen och jag blir så glad av dom. Skalman är jätte social och Lille Skutt är mer försiktig av sig. Men han börjar bli gosig han med.

Det låter knäppt men det är rätt härligt att prata med dom. Man kan säga vad som helst utan att dom uppfattar mig som wierd. ;)

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards