fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under april 2014

Av Fanny Svensson - 27 april 2014 22:10

It's not even summer, why does the DJ keep on playing "Summertime Sadness"?
After we go to the bathroom, can we go smoke a cigarette?
I really need one
But first, LET ME TAKE A SELFIE

 

She definitely bought all her Instagram followers
Who goes out on Mondays?
OK, let's go take some shots
Oh no, ugh I feel like I'm gonna throw up
Oh wait, nevermind I'm fine
Let's go dance
There's no vodka at this table
Do you know anyone else here?
Oh my god, Jason just texted me
Should I go home with him?
I guess I took a good selfie


 

#selfie

Av Fanny Svensson - 27 april 2014 09:57

Jag har fått några frågor om Black Apache. Det är i alla fall så att jag har bestämt mig för att ha kvar honom tills vidare, så måste se till att ge han mer tid. Har inte tiden han förtjänar, men jag gör allt för att det ska lösa sig då han är en sån fin häst. Kommer att behöva hjälp en-två dagar i veckan med ridning. Har mycket annat just nu men det kommer att bli bättre i juni hoppas jag. Har blivit jätte duktig att planera dagarna och jag vaknar efter att ha sovit fem timmar för jag har panik att jag inte ska hinna med mig. Jag fick migrän i fredags och den är kvar nu. Hoppas verkligen den släpper för jag börjar jobba snart.  


Har testat att hoppat P&J och det gick bra. Så tänkte åka ut snart igen för han skötte sig så bra. Här är några bilder från Kungsnäs!


           

...

Av Fanny Svensson - 19 april 2014 09:47

 

Jag har bloggat lite på slutet men jag kommer inte blogga lika ofta längre. Jag har fullt upp med allt annat. Det ommer inte att bli bättre förrän kanske första juni. Just nu har jag inte ens tid att sova mer än 3-4 timmar flera nätter varje vecka och det känns kan jag lova. Det är bara en period, som snart är över. Så i juni tänkte jag starta upp här igen. 

Av Fanny Svensson - 19 april 2014 02:11

Mycket har hänt i mitt liv sen jag skrev senast. Men jag börjar här: 


Det jag värderar högst i livet är att bli respekterad av människor jag respekter, resten bryr jag mig inte om. Tänker inte bara skriva så för att det låter bra, men jag bryr mig inte om andra oviktiga personer då det finns så mycket viktigare saker i livet. Det viktigaste är personerna i din närhet, inte hur dom ytliga i din bekantskapskrets uppfattar dig.

Jag tänker inte bli uppäten igen som jag har blivit. Du har tagit stora delar av min tro på mig själv och bara kastat allt iväg, tack för det. Kommer det tillbaka? Hur ska jag hitta tillbaka till mig själv? Vad hände och varför mig? Så går mina tankat just nu...


Här står jag nu, så svag att ingen borde ge sig på mig. Men fel hade jag. Lite mer skit skulle jag få ta. När ska det sluta tänkte jag? Tänker inte lyssna på andra att jag borde ta lite mer skit. Jag är färdig med det, jag säger varsågod till dom nu. Ge ut er själva och känn hur det känns innan ni uttalar er. Jag vet att ni kommer vilja dra er ur, men det går inte. Man är inte tillräckligt nere, man måste ner helt på botten för att orka ta sig ur, men det är inte alltid man orkar... Jag började tycka illa om mig själv för att orka innan man ens orkar göra något. Hade jag sett mig för tre år sedan hade jag aldrig kunnat ana att jag skulle hamna här idag. Man bryts ner succesivt och du märker inget förrän du ligger under ytan och inte får någon luft. Gång på gång. Varför slutar det inte?


Svårigheten är att aldrig falla tillbaka

 

 

Av Fanny Svensson - 2 april 2014 07:50

Igår var det första april, men ingen lurade mig vad jag vet. Var lite "rädd" för det faktiskt. Har ett problem hemma när vi ställde om alla klockorna, vissa ställde om sig själv och vissa går inte att ändra då de anpassar sig efter någon satelit som är högt uppe nånstans. Imorse ringde det och jag visste inte vilken dag det var så jag flög upp ur sängen och skulle kolla på klockan som inte hade ställt om sig (tänkte att Klas hade lurat mig igår).  Så var den klockan också omställd så fick fråga i telefonen vad klockan var, så jag blev väl ett andra april skämt.   Ska bli bättre att lägga upp bilder, hade många på kameran nu men bara konstiga bilder. Selfies på mig och Apache!   Tror inte ni vill se det, men ska börja använda min riktiga kamera snart igen. 

Av Fanny Svensson - 1 april 2014 11:44

Kommer bli lurad idag väntar bara på det. Hoppade Apache på morgonen och det gjorde han väldigt bra. I början av passet kändes han seg. Men när han hoppat en gång var han lagom. Taggar för tävling på lördag!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards