fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under maj 2011

<3

Av Fanny Svensson - 29 maj 2011 22:41

Saknar dom här två sötisarna!!   

Av Fanny Svensson - 29 maj 2011 20:18

Jobbat två dagar av sju nu. Så snart åker jag till Sverige, och det ska bli skoj! 


Bjuder på en gammal bild på mig. 

Och en till bild... 

Shit, jag känner knappt igen mig själv...

      Har haft vädigt många olika hårfärger...

Av Fanny Svensson - 28 maj 2011 22:57

Det fick bli middag i soffan, och såklart lite godis...  Jobbar i morgon, fick lite ångest så gick ut och gick i regnet. Jag vände då jag kom in i ett stort regnoväder. Snackat med mamma, längtar hem nu. Åker ju nästa lördag och jobbar varje dag fram tills de så tiden går fort hoppas jag! 


Nu sitter jag här med godisarna igen, kommer aldrig att bli av med mina extra kalorier som hänger runt mig... Hänger gör det ju inte riktigt, nu överdrev jag!


 
Ska jag kanske gå och bli blond igen? Vad säger ni om det...

  

Av Fanny Svensson - 26 maj 2011 21:15

Vet inte vad det är med mig just nu, kan i alla fall säga att mi huvudvärk är inte att leka med. Jag får väldigt ofta huvudvärk, vet inte varför?


En förklaring kan vara att jag kollar på såna här videor då jag kommer hem från jobbet:


Det var faktiskt lite pinsamt att erkänna här, har gett ut mig själv. Ni kan ni skratta, varsågod!


Nej men ska växa upp, ska sluta med Hello kitty nu. Har både henne som navelpiercing och tröja idag. Blev lite för mycket då jag hade rosa jacka också (sen min fina rosa cykelhjälm)! Skulle tagit dagens outfit bild och ni hade leggat ner på golvet och skrattat.


Nu ska jag kolla på sex and the city. Ringa mamma också ska jag göra!

Av Fanny Svensson - 25 maj 2011 01:07

Ja, kan ni svara på det? Har så ont att ja inte kan sova, tagit ipren och försökt att sova igen. Det går inte. Tänker bara på hur fet och ful jag är, vill bara grina.


Har alla såna här dagar/ nätter? Eller är det bara jag. Inte för att jag brukar känna såhär ofta. Nu vill jag bara motionera eller gå till doktorn och operera mig snygg. Har ingen lust till att sova alls!


Har köpt en stegräknare idag också, hade tänkt att börja gå minst 12000 steg om dagen. Nu måste det börja hända saker!Vill inte se ut såhär, jag tänker inte bli fet. Eller fortsätta vara fet. Vill spy upp allt jag ätit. Så känner ja mig just nu...

Bilden är tagen tidigare idag, inte så bra. Men jag blir inte snyggare, ful som jag är...    

Av Fanny Svensson - 24 maj 2011 19:25

Idag har varit en skön dag. Har riktigt ont, hällt i mig kaffe, juice och mjölk. Inte för att det blivit bättre av det, men ska ta en eller två ipren snart. Jag dör! Inte än kanske men om 60 år typ? Eller tidigare man vet ju aldrig sånt där och vill inte veta heller.


  Har suttit och snackat av mig idag, om alla tankar jag har.   


Av Fanny Svensson - 23 maj 2011 11:24

Idag tog jag lite sovmorgon, orkade inte gå upp tidigt då jag börjar jobba klockan två. Igår kväll var jag jätte pigg och kunde inte sova. Sov nog bara 10 timmar i natt?


Ska snart göra mig i ordning. Ska ringa lite samtal också. Puss!



Av Fanny Svensson - 22 maj 2011 22:22

Ett år sedan jag blev riktigt sjuk, eller det var den här dagen jag blev smittad. Sjuk blev jag väl dagen efter. Här är en gosig hund vi träffa i Filippinerna   Den hade fårpäls.  

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards