fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under oktober 2010

Av Fanny Svensson - 31 oktober 2010 19:26

Min mage har blivit stor. Vilket är det bästa sättet att gå ner i vikt? Tänkte inte gå ner mycket, men kanske 4-5 kg... Vad funkar bäst?

Av Fanny Svensson - 29 oktober 2010 16:36

Idag har jag hämtat Willw på Gardemoen, hans flygresa gick fint. Stannade i Moss och fikade frukost. Åkte vidare till Sarpsborg och gjorde adressändring på postkontoret. Så åkte vi in till Fredrikstad och shoppade och åt lunch. William fick även se fotbollsarenan, det regnade så mycket så vi åkte hem en stund.  Får se vad vi hittar på mer för roligt idag. Imorgon tror jag att det blir badhuset eller bowling för oss. Ska bli riktigt trevligt.


 

William!

  Min favorit choklad som jag bara älskar!!


 

Bonus saker jag fått från jobbet.

  Dagens inköp, tomten är till mormor! Mr Bean filmen ska underhålla oss ikväll.William har fått en chokladkalender, den andra är faktiskt inte till mig utan till Joel! Så en luftmadrass har vi köpt...

 

Även en riktigt skön velourdress. Gillade färgen mycket. Fast inget man visar sig utomhus i.

Av Fanny Svensson - 28 oktober 2010 10:31

Jobb idag, sen helg. Hur skönt som  helst. William kommer tidigt imorgon och det ska bli himla trevligt.   


Nu ska jag skriva en annons för lägenheten, eller någon av er kanske vill flytta in där jag har bott? Ligger mellan Fredrikstad och Sarpsborg i alla fall...




;)

Av Fanny Svensson - 26 oktober 2010 20:21

      

Jag är festsugen, kommer till Sundsvall om några helger. Då ska det festas!

  Carro vill jag träffa då!   Och lite annat folk, men har inte bild på alle.

Av Fanny Svensson - 26 oktober 2010 09:52

Kollar på biljetter till Sverige (Sundsvall). Så jag kommer nog hem 8 eller 9 november. Blir mysigt att komma hem några dagar innan jag börjar på mitt nya jobb.


Nu ska jag strax till jobbet.

Av Fanny Svensson - 25 oktober 2010 14:11

Jag har jobbat idag i 1h, sen gick jag hem. Det funkade inte att prata, jag hade så ont... Har 3 blåsor i munnen, 2 under tungan. Så lyssnade inte kunderna på vad man säger så måste man säga om samma sak, så respektlösa är dom. Höll på att börja grina! Fanns inget annat jag kunde göra på jobbet så fick gå hem. Har tvättat och kollat igenom lite kartonger. Ska ju flytta inte nu till helgen, men helgen efter. Känns skönt ändå.


Nu ska jag gå och vila munnen. Har inte pratat sen jag lämnade jobbet så det känns bra nu i alla fall.

Av Fanny Svensson - 24 oktober 2010 21:16

- Vilken är den vanligaste orsaken till sjukskrivningar i Malmö?
- Ryggskott.

Av Fanny Svensson - 24 oktober 2010 21:03

Har varit i Göteborg ihelgen, resan dit gick bra. Hade tydligen varit snökaos men vi körde försiktigt såklart och det gick bra. Synd att inte Eniros karta gick att lita på bara...    Men riktigt trevlig helg har det varit. Skönt att komma hem till sitt hemland ibland, synd att det regna hela helgen bara... Var på massage på lördagen och det var sjukt skönt. Höll på att somna, min rygg behövde det. Blir så stel på mitt jobb, sitter framför en dator och fryser. Så är det kallt hemma också. Då blir jag stel. Slut på det snart.


Om två veckor flyttar jag inom Norge. Till Ski som ligge 2-3 mil söder om Oslo. Det längtar jag till, har ju golvvärme där i lägenheten!  Så ska även byta jobb. Det blir nog bra, gäller ju bara att komma in i det nya...


Leker man currygömma i Indien?

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards