fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Fanny Svensson - 11 oktober 2010 20:58

Buhu jag vill ha lön, rätt lön. Fick inte det i fredags... Eller jo, men kanske bara halva. Har aldrig fått korrekt lön utbetald tragiskt nog... Inte fått någon lönespesifikasjon heller, vill inte ringa och säga till innan jag vet vad som är fel.


Jag har ju pengar, men rätt ska vara rätt. Och snart lär jag väl inte ha några pengar kvar om jag bara ska få halva löner (det är som att få en svensk lön).


Nog om det, då jag skulle köra hem från jobbet hade det frostat på bilrutan. Inte coolt! Så snart blir det vinterjackan (året-om-jackan), sist jag använde den var ju på midsommarafton. Sverige är så kallt, ja hela Norden. Bäst att dra sig söderrut, hade ju en riktigt fin resa i 7 veckor i Filippinerna. Där var min sommar, hade jag inte fått den hade jag blivit sur.   

Av Fanny Svensson - 11 oktober 2010 12:16

Godmorgon!


Kännes mig seg idag, måste vakna nu. Börjar jobba om några timmar. Har inte allt för mycket att göra innan jobbet, har städat igår. Ska väl bara fixa med tvätten och laga mat innan jobbet.


Så blir väl sittande här så länge och kollar på någon serie innan jag börjar. Skönt att arbeta kväll tycker jag, då jag inte är så morgonpigg som person...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards