fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Fanny Svensson - 2 oktober 2010 20:55

 

2 961 besökare hade jag förra månaden. Inte alls dåligt! Hoppas på mer den här månaden. Målet är 3000, det kan väl inte vara så svårt? Jag tycker det är kul att ni besöker min blogg.


Bjuder på en bild då inte håret är det finaste, jag vill ha löshår nu istället. Funderar på att göra en riktig förlängning hos en frisör. Alltså löshår som sitter fast i mitt riktiga hår, inte clips som jag haft tidigare...


Nu var det film, Wild Target.



Av Fanny Svensson - 2 oktober 2010 15:39

Nu har jag varit i Sverige och handlat mat, även kollat på hemska kläder! Så har jag köpt en fet godis påse, vill inte ens säga vad den kostade. Det var i alla fall värt det!


  Där är min älskling!  


Hemresan var lite jobbig då jag körde jämsides med en civilpolis hela vägen. Vad gjorde den i Norge undrar jag? Men det gick ju såklart bra, har ju inget att dölja.


Har fått hemskickat nivea body lotion och lumene dagkräm som jag ska testa senare idag också. Fick även en parfym skickad, Calvin Klein One. Ska väl lukta på den också tänkte jag. Alltid roligt att få saker. Mamma har fått smink av pappa och mig. Hade först lite andra planer men smink är alltid kul att få!   

Av Fanny Svensson - 2 oktober 2010 09:32

Nu ska jag komma igen med bloggandet! Min lilla pause är över. Är på mycket bra humör idag och ska över till Sverige för att handla mat. Blir inte så mycket denna gång. Ska väl boka Göteborgsresan idag och sen så blir det fotboll imorgon. Fick gratis biljetter av min snälla arbetsgivare.    Så det blir en trevlig helg, hoppas jag! Nästa helg är det Göteborg och det är inte så himla långt kvar tills William kommer hit. Det ser jag fram emot! 


Ska ringa och säga Grattis till mamma idag! Hon fyller år, synd att jag inte kan vara med och fira henne.   Skulle ha varit trevligt, hon har fått present av mig. Vet inte om hon har öppnt den än så kan inte skriva här vad hon har/ska få... 


Nu ska jag läsa lite ur min bok.


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards