fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 12 oktober 2010

-

Av Fanny Svensson - 12 oktober 2010 23:28

Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas. Att jag inte blir sjuk nu, satt och frös på jobbet idag tror jag håller på att bli sjuk. Orkade knappt sitta uppe, det rann från ögonen. Känner mig lite bättre efter 3 ipren!


Ikväll blev det en liten biltur, käkade middag på McDonald´s klockan halv elva. Fin dygnsrytm jag har fått in! Åt en McFeast och tydligen är det ketchup på den i Norge? Visste inte att det var det på den, käkat en sån tidigare här också då har jag också fått ketchup... Jobbat på McDonalds i Sverige och då var det inte så. Vissa saker skiljer sig mellan Sverige och Norge.


En sak som är hemsk stor skillnad är bilkörningen(!!!). Då dom ser en rondell så gasar dom på, inte alla men 95%. Om dom kört under hastighetsbegränsningen innan rondellen så gasar vissa på till hastighetsbegränsningen och försöker hålla det igenom! Det känns som dom gasar på och siktar mot din bil, därför vågar jag inte köra bil här själv. Haha jag är kanske töntig.


I Sverige bromsar dom in först, och kollar om det är andra bilar i rondellen sen så kör man. En sak som jag tror är olaglig här är att man inte får använda blinkers i rondeller, ingen gör det i alla fall..

Av Fanny Svensson - 12 oktober 2010 10:38

  Kanske inte den finaste bilden, men det är i alla fall jag!


Nu har jag fullt upp, kommer vara så ett tag framöver!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards