fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Fanny Svensson - 10 oktober 2010 20:34

Nyduschad och klädd i morgonrocken, skönt det. I veckan jobba jag 15-20 vilket betyder att jag kan göra annat på dagarna, har en del som måste göras nu.

Mår riktigt bra nu och allt känns bra. Mycket jag kan se fram emot nu, hoppas jag!


Användt/brukt mina kroppskrämer jag fick hemskickade och dom lukta gott tyckte jag.. Bodyshops krämer är oslagbara tycker jag. Får aldrig nog av dom.



/Tjejen utan överläpp (i alla fall på bilden under)

 

Av Fanny Svensson - 10 oktober 2010 11:35


Förslag till överföring av medel,


Det är förståeligt att du kan vara lite orolig eftersom du inte känner mig,
men jag har en lukrativ affärsverksamhet förslag av ömsesidigt intresse
att dela med dig. Jag fick din referens i mitt sökande efter någon som
passar min föreslagna affärsförbindelsen. Jag är Mr. Patrick K. W. Chan,
verksamhetschef för Hang Seng Bank Ltd, Sai Wan Branch, Hong Kong.
Jag behöver att du hjälper mig att utföra en affärsprojekt från Hong Kong
till ditt land. Det innebär att överföring av pengar. Allt som rör denna
transaktion skall juridiskt göras utan problem.


När pengarna har framgångsrikt överförts till ditt konto, kommer vi att
dela den rapport som skall antas av oss båda. Kontakta mig på min
e-postadress (patrickchan92@ymail.com) Jag kommer att ge ytterligare
information om hur omedelbart jag får ett positivt svar från dig.


Varma hälsningar,
E-post: patrickchan92(a)ymail.com
Mr. Patrick K. W. Chan

---
Fick det där mailat, googla på det och två andra hade nyss fått det.
Vad ska man göra, anmäla det? Och hur fick han tag i min mail?

Vad vill han mig liksom. Någon annan som har fått det?

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards