fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 14 mars 2016

Börjar veckan med en lista

Av Fanny Svensson - 14 mars 2016 10:37

Vad gjorde du kl 08 imorse: Drack smoothie! 

Vad gjorde du för 15 min sedan: Fikade eller rättare: sagt drack kaffe!

Det sista du sa högt: Men då ses vi vid lunch!

Det senaste någon sa till dig: Det blir kanon!

Vad har du druckit idag: Ingefärashot, vatten, kaffe x2 och smoothie!

Vad var det senaste du åt: En kaka till kaffet

Vad var det senaste du köpte: Grejer på Dollarstore igår, till kalas och städsaker bara..

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Grått, mulet och kyligt.

Godaste glassmaken: Hallon tror jag, eller choklad.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!! 

Sover du tungt: Jo, vissa nätter!!

Drömmer du mardrömmar: Inte så ofta, men när det händer så är dom brutala!

Favoritklädsel: Oh, måste typ vara jeansshorts, med linne eller t-shirt till och ballerinaskor. Enkelt! 

Favoritlåt just nu: Cheap Thrills med Sia kanske, hon är grym! 

Vad ser du om du tittar till höger: En säng.

Vad gör dig glad just nu: Att jag är frisk och bor i ett tryggt land. Man kan gå ut utan att riskera att bli skjuten, inte alla som kan det.. 

Vad ska du göra härnäst: Käka lunch med William (brorsan).

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Bra, är glad.

Favoritgodis: Choklad tror jag, men sura godisar gillar jag också. Gillar att blanda!

Kläder just nu: Jeans, rosa hollister t-shirt, svart kofta och skinnjacka!

Sommarplaner: Spanien hoppas jag på! Sen så blir det väl Stockholm och stugan. Hoppas vädret blir bra bara. 

Hur många kuddar sover du med: 3, men helst 8.. Haha älskar kuddar!

Spelar du något instrument: Nej, men när jag var liten så var det både blockflöjt och tvärflöjt. 

Morgon eller nattmänniska: Är olika perioder. Nu är jag mest morgonmänniska även om det tar en kvart innan jag kliver upp och en till kvart innan jag vaknar. Sen är jag fit for fight! 

Vad är viktigast för dig: Att alla i min närhet får vara friska och att de får leva så bekymmersfria liv som möjligt.  

Är du kittlig: Haha ja helt sjukt!! Två killar kittlade mig (en höll fast) och han som satt vid fötterna sparkade jag av ett finger på! Karma bitch! 

Snarkar du: Nej, men pratar i sömnen.

Stjärntecken: Skorpion. 

Äckligaste insekten: Hmmm, inte så känslig. Men maskar och sånt gillar jag inte. 

Längtar du mest efter just nu: Sommar och sol, och Spanien! 

     

Två första bilderna är från stranden i Spanien i mars för ett år sedan. Det var 18-20 grader och sol varje dag då. Jag trodde typ det skulle vara 10 grader så det var varmare då i Spanien än det blev i Sverige på hela sommaren här *bitter*. 

 

Sista bilden är från en takvåning jag var och kollade på då. Sjukt fin, men det var inte någon bra planlösning och så långt från stranden... Hade jag bott permanent så hade den varit OK!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards