fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Hemma i Norge igen.

Av Fanny Svensson - 24 oktober 2010 21:03

Har varit i Göteborg ihelgen, resan dit gick bra. Hade tydligen varit snökaos men vi körde försiktigt såklart och det gick bra. Synd att inte Eniros karta gick att lita på bara...    Men riktigt trevlig helg har det varit. Skönt att komma hem till sitt hemland ibland, synd att det regna hela helgen bara... Var på massage på lördagen och det var sjukt skönt. Höll på att somna, min rygg behövde det. Blir så stel på mitt jobb, sitter framför en dator och fryser. Så är det kallt hemma också. Då blir jag stel. Slut på det snart.


Om två veckor flyttar jag inom Norge. Till Ski som ligge 2-3 mil söder om Oslo. Det längtar jag till, har ju golvvärme där i lägenheten!  Så ska även byta jobb. Det blir nog bra, gäller ju bara att komma in i det nya...


Leker man currygömma i Indien?

 
 
nadia

nadia

25 oktober 2010 12:05

Jag antar att det var en göteborgare som berättade att det hade varit snökaos!? Göteborgare anser nämligen så fort det kommer snö över huvudtaget att det är jävligt konstigt. Västtrafik har också en förmåga att varje år bli tagna på pottkanten när det börjar snöa..

I helgen snöade kanske i en halvtimme, och på bara några timmar var snön borta, och knappt något spår syntes att det hade snöat över huvud taget...

http://www.prinsessanadia.se

Fanny Svensson

25 oktober 2010 13:21

Jo jag såg ju det, överdrivet det där. Läste på Aftonbladet om en seriekrock på 20 bilar, därför jag var orolig..;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards