fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under maj 2011

Av Fanny Svensson - 21 maj 2011 11:20

Idag åker vi till Sverige för att handla mat och kanske något annat också.

Om två veckor så åker vi hem till Sundsvall, längtar riktigt mycket efter alla där hemma!

  


Idag fyller min lillebror Joel 10 år, det gör lite ont att inte få vara med att fira hans 10-års dag. Fast det får vi fira om 2 veckor!  


Nu måste jag göra mig i ordning. Kl*s höll på att döda mig i morse...  

Av Fanny Svensson - 20 maj 2011 00:06

  20 maj 2010


Satt vi och åt frukost på en skolgård, fick besök av en get som ville ha cola och bullarna. SÅ sjukt mysigt, det var så att frukosten brukade inte vara den bästa i Filippinerna så därför gick vi till ett bageri och köpte sjukt goda avlånga bullar som var gula. Kanske inte så nyttigt, men vem bryr sig om lite mage?  


  Från den sjukaste båtturen jag har varit med om... Har nog aldrig skrattat så mycket, och så olämpligt?

  På den där stranden gjorde vi en liten brasa och åt fisk och massa melon och mango! Var faktiskt riktigt gott, har ingen bild från när vi åt.

  Gillar den här bilden bara så den fick vara med, ni kanske har sett den tidigare här?


Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag vill tillbaka.

:(

Av Fanny Svensson - 18 maj 2011 23:32

 

Lite ledsen idag, vet inte varför. Jag tror att det är för att vädret är piss, eller inte piss utan regn heter det! Har varit på möte på jobbet, kände mig konstig. Började frysa fast det var varmt, jaja min kropp är konstig!!


Det är sjukt vad vädret påverkar mig, är det sol så skiner jag nästan lika mycket!   Och när det regnar så gråter jag nästan lika mycket! Nej då, har faktiskt inte grinat idag. Skulle vilja det och få ut allt. Har så mycket inom mig jag vill få ut. Hur mycket ska jag ta? Hur länge till?  


Joel fyller 10 år, hade verkligen velat vara med och fira honom på lördag! Hoppas att han får en grymt bra födelsedag i alla fall! 


  

Av Fanny Svensson - 17 maj 2011 09:46

Något jag gillar väldigt mycket på mig själv är mina ögonfransar, så långa och så mörka!   Eller jag skrev aldrig det där, i Sverige får man inte tycka om sig själv!   Jag har fula ögonfransar då!!  


Idag är det Norges nationaldag, heja Norge! Eller Grattis Norge?  

Och det betyder att jag jobbar, skrev att jag kunde eftersom nästan alla andra på jobbet vill vara lediga då och fira. Eftersom jag inte firar som dom så kan jag vara snäll och jobba tänkte jag.  Just för att jag är så snäll som person, eller?    


Av Fanny Svensson - 16 maj 2011 11:30


Förlåt för att jag bloggar så dåligt. Men jag jobbar rätt mycket nu, måste det då jag var borta i en vecka. Måste få in lite pengar så att jag har råd med hyran.   Det är lugnt med den, har lite extra pengar så jag klarar mig alltid...


Vill bli blond IGEN, bilden är två år gammal. Jag vill inte bli jätte blond utan mer sådär lite gulblond.


Känner mig sjukt ensam idag, ska stänga igen och Klas jobbar dag som vanligt. Han var riktigt schysst som ändra så att han stängde då jag stängde i helgen. Så jag slipper känna mig ensam på dagarna. Jaja ibland kanske det är bra att vara själv, men just nu känns det som att jag inte kommer att se han 3 dagar den här veckan..   


Om 20 dagar kommer jag till Sverige (Sundsvall) och det ska bli så skoj att fira Angelica!   

Av Fanny Svensson - 10 maj 2011 09:15

  Gillar den här bilden, ska sluta kolla på den. Annars kommer det sluta med blondering idag! Hihi!

Hade det sjukt nice i Sverige, vill redan tillbaka och träffa alla IGEN. Hade ju inte så bra om tid, men det var så skoj! Har inte varit i Sundsvall sedan i början december. Fem månader sedan sist, så länge ska det inte bli igen. Ska ju dit igen om mindre än en månad.


Nu ska jag fixa mig inför jobbet!


 Kram

Av Fanny Svensson - 5 maj 2011 22:56

idag har jag hunnit med en hel del, bland annat en plåtning hos Björn. bilder kommer senare! får se vilka jag väljer att visa, vissa bilder blev grymma redan nu. så blir skoj att se dom efter retuscheringen ellerhur det stavas?


nice blev det i alla fall, ska sova nu. har fullt upp i morgon. önskar att jag hade mer tid här, funderar på att boka om biljetterna hem. men saknar ju Klas också såklart! mitt hjärta är i Norge ju.


hihi. om en vecka firar vi 2 år, undra vad som kommer att hända då? har fixat present till honom i alla fall!


hehe, ätit på både Oscar och Biteline idag, tjock som jag är. Oscar slår Biteline i alla fall! Alla tycker säkert olika, men pizza är inte min grej längre. jag gillar kött och potatis (norrlänning- varning på mig), eller jag vet inte? känner mig utstött överallt, har inget hem. nu börjar jag att flumma. nu ska jag sova tills min underbara föredetta sambo Jossan ringer och  väcker mig. godnatt!

:)

Av Fanny Svensson - 5 maj 2011 08:18

Jag är så glad just nu. Helt sjukt, vaknade åtta och känner att jag måste göra en massa saker. Inte ofta jag känner så längre, fast det är skönt då det är så!


Riktigt trevligt att träffa familjen, var 5 månader sedan. Så långt kommer det inte att bli igen, ska bli mycket bättre på att åka hem. Synd att det tar sån tid bara. Jag bokade med SJ bara för att det var varmt ute, då brukar det väl inte vara problem? Jodå, dom fick problem igår också. Haha, hade jag varit dom hade jag bara lagt ner för länge länge sedan...


Nu ska jag måla mina naglar.. Puss!


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards