fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under augusti 2015

Av Fanny Svensson - 7 augusti 2015 17:10

 

Jag har shopppat lite på Boohoo.com och jag gillar verkligen sidan. Det tog en vecka att få hem grejerna men frakten var helt gratis om man beställde över 400 SEK. Den här gula klänningen köpte jag och den kostade bara 69 kr. Vilket fynd!   

 

Köpte även vita jeans men tycker det är tråkigt med hela. Så köpte vita jeans som var lite slitna, eller väldigt slitna kan man säga. Kommer att använda på dagar när man träffar kompisar på stan eller en utekväll till någon fin topp. Jeansen kostade 164 kr bara. Kan vara svårt för vissa att köpa på internet då man inte kan prova lika lätt, men dom var bra i storleken tyckte jag. 


 

Köpte även några "guldfärgade ringar", det var billigt (28 kr för ett 5-pack) och tyckte det var snyggt så dom kommer nog att användas flitigt. 


Köpte även mera saker, men tänkte göra ett till inlägg med resterande saker. Nu ska jag nog ner på gymmet snart.   


Av Fanny Svensson - 6 augusti 2015 23:05

Idag jobbade jag några timmar på Stadshuset. Sen blev det minigolf med pappa och William. Jag förlorade tyvärr och pappa vann. Det går nog bättre nästa gång.

Ikväll har jag myst med älsklingen och vi åt sushi till middag. Det var riktigt skönt ute idag också för att vara Sverige.. Nu har vi precis kollat färdigt på Taken 2, bra film även om jag har sett den många gånger.

Av Fanny Svensson - 5 augusti 2015 23:06

Idag har jag bara varit med pappa och William. Det regnade så det blev inte någon minigolf. Vi fikade och åt middag tillsammans. Så härligt att bara vara ibland. Är inte alls pigg idag... Jag borde ha gjort en massa saker idag men orken fanns inte.. :/

Av Fanny Svensson - 4 augusti 2015 23:29

Idag var jag tillbaka på ett gammalt jobb och serverade ett stort sällskap. Det var jätte roligt men ovant. Trots det så rullade allt på bra ändå.

Har aldrig haft såna här kläder när jag har jobbat tidigare. Utan jag har alltid haft skjorta.

Av Fanny Svensson - 4 augusti 2015 16:55

Mina inköp därifrån idag. Allt kostar typ 20-100 kr där just nu förutom klockorna så passa på! :)

Av Fanny Svensson - 4 augusti 2015 15:47

Skönt väder ute idag men jag tog sovmorgon. Har fikat med Carro på stan och köpt lite saker. Vaknade med huvudvärk så ska ta en siesta nu innan jobbet.

Hittade en bild från i lördags.

Av Fanny Svensson - 3 augusti 2015 13:28

Jag är taggad för den nya veckan. Inga mer fester på bra länge även om det var riktigt kul. Nu måste jag satsa på min viktnedgång och träna lite. Har redan gått ner några kilo (vet inte hur många) så tänkte väl väga mig idag. Tänker inte väga mig varje dag utan en- två gånger i veckan får hålla. Alternativet är att jag bygger muskler istället... 


Ikväll blir det en liten middag hemma hos mig. Ska bli roligt, men måste handla mat och städa först. 


Imorgon blir det lunch med Carro, sen ska jag iväg och jobba på en middag. Längesen jag serverade nu men det ska bli roligt, är riktigt taggad faktiskt!


På onsdag ska jag spela minigolf med pappa och min lillebror William. Det ser jag också framemot! 


På torsdag och fredag har jag inte några planer än, men ev på lördag så ska älskling och jag ha en parmiddag här. På söndag tänkte jag ta en lugn vilodag. Jag har en dag i veckan jag inte bokar in nånting utan jag bara är, även om jag gör saker så är det inga måsten!  Har man möjlighet till det så är det något jag verkligen rekommenderar till alla som har haft mycket stress i sitt liv. 

 

Har även börjat kollat på resor till Mazarron!      


Av Fanny Svensson - 3 augusti 2015 00:10

Det var bra mat och trevligt sällskap. :) Sen blev det mys med älsklingen tills jag fick abstinens. Jag har mina dagar och idag var det en sån dag. Jag vill nämligen köpa häst/hästar igen men samtidigt så vet jag att det är inte hållbart om jag ska studera.

Det är jätte jobbigt för jag är så impulsiv så man vet aldrig hur det kommer att sluta, hehe. ;)

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards