fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Det är inte kristallsjukan.

Av Fanny Svensson - 29 maj 2013 12:08

Det är inte kristallsjukan som dom först trodde. Jag har tydligen fått in ett virus i balansnerven..   Det har snurrat konstant sen i torsdags. I måndags var det värst, jag kunde inte ens stå upp i duschen. Fick sätta mig ner och duscha färdigt. Mår jätte dåligt över att ha blivit "handikappad"... Kan inte jobba, rida eller ens köra bil! Förstår ni om ni en dag bara inte längre kan det? Jag är sjukskriven, hoppas att jag blir bättre innan det datumet för jag pallar inte det här snurrandet.


Det sjuka är att jag är irriterad på folk som ens funderar på att åka till Gröna Lund och såna snurrställen. Hur fan kan man betala för att bli snurrig? Jag kan lova er att jag har åkt min sista karusell. För att kunna sätta er in i min situation så känns det som jag åker virvelvinden konstant. Ibland börjar jag må illa, som idag så fick jag ta postafen. Det är åksjuketabletter som gör att det bara snurrar. Jag slipper må illa. Igår kväll ändrades snurret lite. Jag blev sjösjuk istället, det kändes som jag åkte båt.. Vet inte hur jag kan ha fått den här grejen, men virus kan inte behandlas. Utan måste läka ut av sig själv. Jag är orolig för att balansen kanske aldrig blir helt återställd.  

 
 
Ingen bild

AFA Försäkring

29 maj 2013 13:09

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Fredrik
AFA Försäkring

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards