fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Fanny Svensson - 2 december 2012 11:30

En person jag vill träffa just nu.


Jag vet inte vad h*n heter, men den personen som kör plogbilen vill jag träffa. Kommer alltid ut ca 5 h försent. Eller jag vill inte träffa personen, jag vill bara att den personen ska kunna vara ute i tid och ploga. Det roliga är att dom tar gångbanan först, sen två timmar senare tar han bilvägen och kör upp allt på gångbanan? Jag förstår inte riktigt hur han lägger upp sin taktik där? Jag skulle nog vilja coacha dom i snöskottning, då skulle det gå bra!   

Av Fanny Svensson - 2 december 2012 00:24

Det har kommit lite för mycket snö. Nu räcker det! Försökt varit inne hela dagen, men skottade undan lite åt pappa. Så hämta jag min pojkvän då han slutade jobbet, fick sladd flera gånger och spårigt var det. Läste i tidningen att dom skulle ha fina vägar i vinter. Tur att jag vet att det är bullshit 99% av allt som står där. Så läser nästan inga tidningar längre. Bättre att lägga pengarna på välgörenhet. :-)

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards