fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Fanny Svensson - 17 december 2012 08:28

Innehållet i min väska.

 

 

Jag har allt möjligt där. Digitalkameran, läppstift, läppglans, bankkort, presentkort, plånbok, viktiga kvitton, andra viktiga papper, tamponger, nycklar (som jag borde ha, och ett par som jag inte borde ha), mynt, nagellack, penna, mascara, ögonbrynspenna, bomullstussar, mobilen, det var nog allt!   

Av Fanny Svensson - 17 december 2012 08:19

Någonting jag ångrar.


Något jag ångrar kanske är att jag inte alltid har varit snäll. Jag har alltid lärt mig av mina misstag och försökt att bättra mig. Ibland ska jag inte vara snäll heller, det har jag också lärt mig. Då blir jag bara utnyttjad, men trevlig ska man alltid vara tycker jag!    Egentligen ångrar jag ingenting i mitt liv, jag har lärt mig av sakerna jag har gjort och blivit den person jag är idag. Man kan inte gå hela livet och ångra saker man har gjort, tror inte det är bra att tänka tillbaka på det sättet.



Av Fanny Svensson - 17 december 2012 08:16

Det går långsammare än uppkopplat internet som jag hade för tio år sedan, fast jag har det snabbaste Telia har att erbjuda nu.. Kommer inte ens ut på sidor för det går så segt, det avbryts osv.. Nu lånade jag min pappas, haha! Tänkte fortsätta med listan men kom lite efter pga Telia. Kan inte ens kolla min mail!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards