fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Fanny Svensson - 27 december 2012 00:00

Jag vet att man inte ska blogga då man mår dåligt.


Nu är det liksom min blogg, så välj själv om ni vill läsa eller inte. Alla mår dåligt vissa perioder. Alla skriver inte om det bara. Vad det handlar om vill jag inte prata om men jag vill skriva av mig... Jag är ärlig!


Jag älskar några få människor. En av dom älskar jag väldigt mycket går jag inte ihop med ibland. Det är jätte jobbigt. Det gör ont i hjärtat då vi inte har kontakt och det gör ont då vi har det. Vi skadar varandra. Jag har bestämt mig för att ha en pause liksom? Så får jag sen se om det blir bättre, eller om det blir lika sen. Jag hoppas verkligen på att det ordnar sig. Jag älskar mig själv för mycket för att bli skadad. Då jag bara lever en gång så tycker jag det är viktigt att man ska må bra. Jag kan inte tänka mig ett liv utan den personen. Vi har det jätte bra ibland och ibland är det motsatsen.

 


Jag är på botten nu, men jag tänker ge det tid så får vi se vad som händer. Man lever inte livet för att det ska vara lätt alla gånger..!


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards