fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Fanny Svensson - 14 december 2012 14:33

En bild på mig själv för ett år sen.

 


 

Av Fanny Svensson - 14 december 2012 14:18

Mitt drömbröllop.


Jag har inte tänkt på bröllop, då det känns så dyrt (nu låter jag kanske lika snål som Ove Sundberg). Visst så kanske jag vill gifta mig nån gång, men jag är inte där riktigt än. Känns roligare att lägga pengar på annat. Ett bröllop kostar väl 200 000 kr? Eller är jag helt ute och cyklar?


Vill väl ha ett lagom stort bröllop. Jag vill ju ha min familj där och vänner, men inga som jag inte känner. Det skulle kännas lite som man bara är ute efter uppmärksamhet. En sak är säker och det är att jag helst gifter mig på sommaren. Bröllopsresan ska vara till Hawaii eller något liknande.
Mer än då har jag inte tänkt på det!

 

Bild lånad från Google.com

-

Av Fanny Svensson - 14 december 2012 13:36

Igår la internet av helt här hemma. Idag funkar det men det går så segt så att det avbryts. Det suger verkligen. Ska fortsätta med min lista jag håller på med.. Gör väl punkt 13 och 14 idag då.. Vad händer annars då?
Jag mår bra eller som vanligt liksom, har inte gått in i någon depression som många andra gör såhär års.


Min häst mår bra också och det känns skönt. Jag är nöjd med henne och jag hoppas att hon trivs med mig, det verkar så i alla fall. Hon gillar när jag ger henne morötter, hon gillar mat lika mycket som mig.   Nu ska jag skjutsa min kära pojkvän till jobbet. Tjarå!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards