fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Fanny Svensson - 6 december 2012 22:15

Typ av killar jag faller för


Jag faller för smarta killar som har bra humor, eller kanske inte bra men så att vi kan skratta tillsammans. För min humor suger verkligen säger min pojkvän! Men det är viktigt att man har roligt tillsammans och att man kan vara sig själv. Det är viktigt att en kille har ett stort och varmt hjärta. Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med en kille som tror att han kan köpa en tjej för en drink. Inte heller en kille som tror att han är bra bara för att hans pappa är något. Så avstår jag också från killar som nyper mig på rumpan, dom förtjänar bitch slap! Nej men det är viktigt att killen är sig själv. Det värsta som finns är om killen förändras med tiden till en sämre person...



Av Fanny Svensson - 6 december 2012 12:57

Mycket som händer just nu. Var på möte hos Arbetsförmedlingen kl. 10 idag, ST stod utanför och ville fråga lite om jobb. Jag ställde upp med bild, men blev inte så snygg. Jag hade inte borstat håret och inget smink, tur att jag duschade imorse i alla fall! Hade uggs på mig också! Hahah, snart får ni se den nakna sanningen.


Idag kommer Banner även kallad Mulle som min pojkvän kallar henne. Så ska dit och fixa, ska kanske rida Carmen också. Får se om det går, skulle tydligen longera henne först. Det är jätte kul att ha kommit igång med hästarna igen!!


Av Fanny Svensson - 6 december 2012 08:00

Det är ingen idé att försöka maila mig, jag ligger lite efter med att svara just nu. Ska ta tag i det så jag kommer ikapp innan helgen har jag bestämt mig för. Det är verkligen kaos för min mail just nu. Det är en tant som bombar mig med annonser på fula lägenheter i Uppsala (där skulle jag aldrig bosätta mig). Visst om dom hade varit snygga lägenheterna, men dom ser ut som stryk. Har svarat till henne att hon skickar till fel person, men det verkar hon inte bry sig om. Hon fortsätter att bomba mig, haha jag kanske ska skicka tillbaka annonser på finare lägenheter bara för att liksom?


Har riktigt många nyhetsbrev också som jag inte har anmält mig på själv. Rätt irriterande att behöva gå in och avanmäla sig då man aldrig ens har anmält sig själv!


Det är även några fotografer som har hört av sig om plåtningar, men just nu känner jag mig inte snygg för fem öre. Jag har aldrig vägt så mycket som jag gör nu, men jag har aldrig haft såhär mycket muskler. Tycker det är lite otäckt faktiskt, speciellt om det skulle omvandlas till fett.


Det var även en journalist som ville ställa några frågor till mig. Gav ut numret så får h*n ringa istället. Jag gillar mer att prata än att skriva tror jag..?


Ska försöka ta tag i mailen, har ju som mål att alltid svara inom 24 h förutom när jag är på semester.

 

Haha konstigt att jag aldrig har vägt så mycket som jag gör nu. Jag åt väldigt lite till middag igår och den åt jag redan halv fem. Vaknade imorse för att jag var så hungrig. Jag kanske inte är ett fetto, men mitt huvud är.   Måste äta något nu, tog bara en gammal bild på en middag som såg god ut.   

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards