fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under december 2012

Av Fanny Svensson - 6 december 2012 12:57

Mycket som händer just nu. Var på möte hos Arbetsförmedlingen kl. 10 idag, ST stod utanför och ville fråga lite om jobb. Jag ställde upp med bild, men blev inte så snygg. Jag hade inte borstat håret och inget smink, tur att jag duschade imorse i alla fall! Hade uggs på mig också! Hahah, snart får ni se den nakna sanningen.


Idag kommer Banner även kallad Mulle som min pojkvän kallar henne. Så ska dit och fixa, ska kanske rida Carmen också. Får se om det går, skulle tydligen longera henne först. Det är jätte kul att ha kommit igång med hästarna igen!!


Av Fanny Svensson - 6 december 2012 08:00

Det är ingen idé att försöka maila mig, jag ligger lite efter med att svara just nu. Ska ta tag i det så jag kommer ikapp innan helgen har jag bestämt mig för. Det är verkligen kaos för min mail just nu. Det är en tant som bombar mig med annonser på fula lägenheter i Uppsala (där skulle jag aldrig bosätta mig). Visst om dom hade varit snygga lägenheterna, men dom ser ut som stryk. Har svarat till henne att hon skickar till fel person, men det verkar hon inte bry sig om. Hon fortsätter att bomba mig, haha jag kanske ska skicka tillbaka annonser på finare lägenheter bara för att liksom?


Har riktigt många nyhetsbrev också som jag inte har anmält mig på själv. Rätt irriterande att behöva gå in och avanmäla sig då man aldrig ens har anmält sig själv!


Det är även några fotografer som har hört av sig om plåtningar, men just nu känner jag mig inte snygg för fem öre. Jag har aldrig vägt så mycket som jag gör nu, men jag har aldrig haft såhär mycket muskler. Tycker det är lite otäckt faktiskt, speciellt om det skulle omvandlas till fett.


Det var även en journalist som ville ställa några frågor till mig. Gav ut numret så får h*n ringa istället. Jag gillar mer att prata än att skriva tror jag..?


Ska försöka ta tag i mailen, har ju som mål att alltid svara inom 24 h förutom när jag är på semester.

 

Haha konstigt att jag aldrig har vägt så mycket som jag gör nu. Jag åt väldigt lite till middag igår och den åt jag redan halv fem. Vaknade imorse för att jag var så hungrig. Jag kanske inte är ett fetto, men mitt huvud är.   Måste äta något nu, tog bara en gammal bild på en middag som såg god ut.   

Av Fanny Svensson - 5 december 2012 09:00

Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

 


 

Säg hej till Banner som kommer imorgon!  


Av Fanny Svensson - 4 december 2012 18:38

Jag har slutat läsa Aftonbladet för dom skriver att man måste rösta på Socialdemokraterna, Västerpartiet, Centerpartiet, Folkpartiet, Miljöpartiet, Moderaterna eller Kristdemokraterna. Om man inte gör det så är det fel på en. Sverigedemokraterna får man absolute inte rösta på, det låter på Aftonbladet som det är lika med döden om man röstar på dom. Är det inte demokrati i Sverige och journalister ska inte skriva hur man ska rösta? Nu vill 10% rösta på Sverigedemokraterna det är en av tio, jag tror knappast att alla röstar på dom för deras åsikter (som för övrigt är väldigt annorlunda). Dom kommer att rösta där för att Aftonbladets journalister vill att man inte ska rösta på dom!


Valet ska ju gå ut på att man röstar på det parti man tycker har bäst värderingar. Inte för att man "inte får" rösta på dom. Dom röstar på dom för att få lite spänning i tillvaron! Om Aftonbladet fortsätter så kommer nog Sverigedemokraterna att vinna valet, även om inte folk tycker att dom har bäst åsikter.


Tycker det är sjukt att dom skriver så mycket illa om Jimmie Åkesson. Varför skriver dom inte om Fredrik Reinfeldt som verkar ligga lite grisigare till? Dom borde behandla alla politiker likadant.


Jag har alltid gillat Fredrik Reinfeldt, även om jobb har försvunnit sedan han blev statsminister och det kanske blir sämre så verkar han vara en schysst kille. Jag känner honom inte så jag vet ingenting om han egentligen. Men efter den här artikeln så vet jag inte längre vad jag tycker: http://www.friatider.se/nattidning-reinfeldt-i-prostituerad-kvinnas-kundregister


En utländsk prostituerad kvinna har honom i sitt kundregister. Ja, hur hamnade han där? Hon visste ju inte att polisen skulle läsa hennes anteckningar så namnet står ju ju knappast där för att hon vill sätta dit han. Det är väl för att han har köpt tjänster av henne? Det är ju inte direkt ovanligt att det kommer fram att folk köper sex..! Vad hade hänt om Jimmie Åkesson's namn stod i denna artikel? Jo den hade suttit på Aftonbladets första sida i flera månader. Nu då det är en "bra" person så klarar han sig. Tycker verkligen att alla borde sluta läsa Aftonbladet. Min högsta önskan är att dom går i konkurs.

Av Fanny Svensson - 4 december 2012 09:15

Mina mål just nu är att hitta ett jobb jag skulle trivas med. Har inte så höga mål just nu. Kommer att börja plugga om ca 1½ år hade jag tänkt. Vad jag ska läsa till vet jag inte. Det har jag som mål att komma på.


Mina drömmar är att få vara med mina nära och kära under lång tid. Jag skulle inte klara mig utan er. Det är ni som stötar mig varje dag!    Annars är det en dröm för mig att alla personer skulle få vara friska. Allt skulle vara så mycket enklare för alla.


Mina önskningar är att jag kommer att klara cellprovet jag ska ta på idag. Inom sex veckor får jag veta om jag är frisk eller inte. Jag har inte haft några problem därnere, det är alltså en rutinkontroll som jag blev kallad till. Jag har aldrig tagit cellprov därnere förut. Jag har tagit cellprov då jag var sexton år fast då var det i högra bröstet. Det var bara en inflammation så det var en knöl där. Läkaren fixade bort den även om den inte var farlig så var det inte så kul att ha den där..


         

Vad jag har förändrats är 15-17 år på bilderna!!

Av Fanny Svensson - 3 december 2012 22:55

Alla sa till mig, "du kommer att komma över det här, tiden läker alla sår!"


Dom som sa det hade så fel. Ni verkar inte förstå att jag kan sakna en person, tragiskt att ni inte har några känslor. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig..

 

Två år har gått och tiden läker inga sår. Jag vill aldrig glömma dig.

Av Fanny Svensson - 3 december 2012 09:45

Min favorit årstid och varför


Sommar är min favoritårstid för det är så enkelt att ta sig ut. Jag slipper frysa konstant och jag halkar inte så lätt på sommaren. Man slipper skrapa rutan på bilen och man slipper ha på sig vantar. Sommaren passar mig bäst. Jag gillar bada, vara ute, äta glass, grilla och bara sitta ute i solen.


Ni kanske förstår vilken som är min sämsta årstid? Det är vintern.

 

Blommor gillar jag.

 

Att grilla på sommaren är mysigt.

 

Äta smultron gillar jag.

Min frukost, en pannkaka och jordgubbar är något jag äter ofta på sommaren. Kanske inte så nyttigt, men gott är det.  

Måste ha bild på en strand. Även om det inte är Sverige så är det sommar på bilden i alla fall. I det här inlägget kom min riktiga sida fram, nu ser alla vilken tjockis jag är och allt jag tänker på är mat.    

Av Fanny Svensson - 2 december 2012 11:30

En person jag vill träffa just nu.


Jag vet inte vad h*n heter, men den personen som kör plogbilen vill jag träffa. Kommer alltid ut ca 5 h försent. Eller jag vill inte träffa personen, jag vill bara att den personen ska kunna vara ute i tid och ploga. Det roliga är att dom tar gångbanan först, sen två timmar senare tar han bilvägen och kör upp allt på gångbanan? Jag förstår inte riktigt hur han lägger upp sin taktik där? Jag skulle nog vilja coacha dom i snöskottning, då skulle det gå bra!   

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards