fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under december 2012

-

Av Fanny Svensson - 14 december 2012 13:36

Igår la internet av helt här hemma. Idag funkar det men det går så segt så att det avbryts. Det suger verkligen. Ska fortsätta med min lista jag håller på med.. Gör väl punkt 13 och 14 idag då.. Vad händer annars då?
Jag mår bra eller som vanligt liksom, har inte gått in i någon depression som många andra gör såhär års.


Min häst mår bra också och det känns skönt. Jag är nöjd med henne och jag hoppas att hon trivs med mig, det verkar så i alla fall. Hon gillar när jag ger henne morötter, hon gillar mat lika mycket som mig.   Nu ska jag skjutsa min kära pojkvän till jobbet. Tjarå!

Av Fanny Svensson - 12 december 2012 10:08

En bild på ett ställe jag vart på.

 

London, vill tillbaka!!

Av Fanny Svensson - 11 december 2012 21:04

Någonting jag oroar mig för.

 

Jag oroar mig faktiskt inte för så mycket just nu. Visst så vill jag hålla mig frisk då det är så kallt inne. Försöker vara varmt klädd om jag är ute och så, men annars är det inte så mycket jag oroar mig för. Eller jo! Att kylan håller i sig.

 

Jag och brorsan i Cannes förra sommaren   

Av Fanny Svensson - 10 december 2012 19:43

En bild på mig idag och vad jag hade på mig

 

Nu får jag skämmas, men vad gör det om hundra år? Haha.. Har åkt skridskor idag i den här outfiten men hade ju täckbyxor och jacka över som tur var. Hade även täckbyxor och jacka i stallet (fast andra då)..

Men här är den nakna sanningen pyjamasbyxor och ett rosa randigt linne.

 

Vet att ni aldrig mera kommer vilja se dagens outfitbilder på min blogg, men det kanske är lika så bra. Jag gillar att klä upp mig ibland, men inte om jag ska smutsa ner mig.
Så var det en bild från idag..

 

Utan smink såklart! Ska vila upp mig tills imorgon då det är ett möte med min coach, kan ta en dagens outfit bild då så ni inte tror att jag ser ut såhär varje dag..   

 

Av Fanny Svensson - 9 december 2012 10:51

Bild på mig och min bästa vän

 

Jag

 

& min bästa vän

Av Fanny Svensson - 8 december 2012 16:30

En dålig vana jag önskar att jag inte hade


Haha jag vet inte faktiskt. Kanske att jag inte åt så mycket godis, chips och bullar. Att jag äter onyttigt kanske man kan säga är min dåliga vana. Om jag skulle börja lägga på mig massa i vikt skulle jag sluta med en gång. Nu vet min kropp att jag äter såhär och jag går inte upp. Jag vill tänka på hur min kropp mår invändigt, men det tänker jag inte på när jag ska till matbutiken.   



Av Fanny Svensson - 7 december 2012 08:45

Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon


Jag skulle spara allt så att man hade lite extra. Om jag känner för att åka ut på en resa så är det bara att göra det, om jag skulle vilja operera min näsa så är det bara att göra det (inte för jag vill det då). Men jag skulle bli mer fri. Hade jag haft lån sa hade jag betalt av dom, nu har jag inga lån som tur är.
Helt ärligt skulle jag inte göra så mycket. Skulle inte berätta för folk, för då ringer folk och vill bli bästa vän med mig osv.

 

 

 

 

Av Fanny Svensson - 6 december 2012 22:15

Typ av killar jag faller för


Jag faller för smarta killar som har bra humor, eller kanske inte bra men så att vi kan skratta tillsammans. För min humor suger verkligen säger min pojkvän! Men det är viktigt att man har roligt tillsammans och att man kan vara sig själv. Det är viktigt att en kille har ett stort och varmt hjärta. Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med en kille som tror att han kan köpa en tjej för en drink. Inte heller en kille som tror att han är bra bara för att hans pappa är något. Så avstår jag också från killar som nyper mig på rumpan, dom förtjänar bitch slap! Nej men det är viktigt att killen är sig själv. Det värsta som finns är om killen förändras med tiden till en sämre person...



Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards