fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Fanny Svensson - 11 november 2012 22:58

 

Helgen är slut och jag är helt slut. Har varit högt tempo i helgen då mormor och morfar har varit på besök. Imorgon börjar mitt nya liv, har 2 träningspass inbokade. Här ska det börjas hårt så jag får se några resultat, annars lägger jag nog av rätt fort..    Natten igår kunde jag inte sova, 2 redbull var för mycket..    Sov 4 timmar och sen kom jag upp igen och har haft fullt tempo hela dagen. Nu ska jag lägga mig i sängen och det var längesen jag var såhär trött.


Av Fanny Svensson - 11 november 2012 21:58

 

I Norge hade jag mina parfymer i den här hyllan och lite smink. Nu har jag så mycket plats i skåp och så har jag fått ett sminkbord. Så jag har målat den vit från träfärgad, fick måla 3-4 gånger innan den blev färdig...


 

Nu har jag satt blommor i den. Tycker det är kul att göra om saker även om jag inte är bäst på det!   


Haft en jätte bra 23- års dag idag!!   Tack till alla som har uppvaktat mig.   

Av Fanny Svensson - 11 november 2012 08:03

Igår va det shopping med familjen i birsta o det var sjukt mycket folk. Alldeles för många. Hade sen en trevlig middag med alla, så bada jag hos mamma. Vill ha ett badkar nu! Spela lite spel o så. Åkte till Julia runt tio o där var även Elin. Jag var nykter, så tog bilen ner på stan. Gick in först på Invito där alla var runt 50 så vi drog vidare. På Oscar drack jag två redbull. Åkte hem halv två då kände vi oss nöööjda. :-)

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards