fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Fanny Svensson - 6 november 2012 18:51


Jag ska starta mitt nya liv på måndag, inte som en ny person eller göra om mig. Jag ska bara räkna alla kalorier jag stoppar i mig. Jag har gått upp 11 kg på 1 ½ år, det är sjukt. Jag tänker inte vara någon tjockis. Har mått jätte dåligt över det, men det är på slutet det har gått riktigt fort. 6 kg bara sen i somras. Jag har byggt upp en hel del muskler, dom vill jag ha kvar. Det är fettet jag vill komma åt. Mår dåligt då jag ser mig själv i spegeln och så har det aldrig varit tidigare. På söndag fyller jag år så då får det vara den sista dagen med chips, godis och allt de där andra...


Det kommer att bli jätte jobbigt, men det är så värt det. Jag kan bjuda på några bilder då jag var 11 kg lättare:

 

Sådär vill ja se ut. Inte för tjock, inte för smal. Enligt mig då...

 

Ohlalaaaa, nej men lagom som sagt.

 

Nu skäms jag över kroppen. Mina ben är svullna och min mage är inte ett dugg fast. Inte alls som jag vill vara. Ska gå ner 8 kg till att börja med. Vissa säger du är fin som du är, men det är inte hälsosamt att äta som mig. Jag har jätte konstiga matrutiner just nu... Först äter jag sallad, sen kan jag få för mig o synda och då med en chokladkaka.


Metoden jag kommer att använda är bara att räkna kalorier och träna på gym 5-6 dagar i veckan. Nästa år ska jag vara snyggast på stranden som 2010, då var det så dåligt väder typiskt nog..   



  

Av Fanny Svensson - 6 november 2012 09:31

Nu säger jag inte det här för att jag har chansen. Utan det stämmer verkligen. Igår var jag riktigr laddad för att gymma idag. Vad händer inatt? Jo jag får feber. Jag tolkar det som jag inte ska träna idag... Hur stor är chansen? Jaja åker kanske o köper en bakelse istället. Eller så gör jag muffins.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards