fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Fanny Svensson - 1 november 2012 18:28

Jag sa till pappa: Var det här när jag var liten?

Pappa: Ja, vart har du hittat den här bilden?

Jag: Men det är inte jag, det är en randombild bara...

 

Kan tillägga att jag ville så gärna åka dit när jag var liten och det fick jag aldrig. Kommer nog aldrig att åka dit då jag är rätt mycket för gammal nu!

KUL

Av Fanny Svensson - 1 november 2012 14:18

Nu e ja less och det har jag rätt att vara nu. Det tycker både min familj och min pojkvän. Dom tycker synd om mig. Det känns som om dom från mitt förra jobb i Norge bara kastar skit rakt på mig helt ärligt. Jag är ingen person som tar emot hur mycket som helst, jag säger ifrån...


Först var jag tvungen att vänta i en och en halv månad på lönen som blev utbetald, men det var hälften av det jag skulle ha fått? Hallå!!! Två månader och dom klarar inte ens av att få ut rätt summa..? Hur lång tid behöver ni ett år eller? Det visar väl sig snart...



Nu ser jag också att det ser inte ut som vanligt, ser ut som en överföring och ingen löneutbetalning. Om jag ville ha lönespecifikation fick jag vänta i en månad. Hur många månader kommer det att bli till? Hur kan man annars kontrollera om det är en överföring eller löneutbetalning? Nån som vet får gärna hör av sig till mig...


Det som suger mest är det att jag har aldrig gjort något fel, utan det är dom.. Jag sa upp mig själv, utan tvång eller något annat. Har ingen varning på mig sen tidigare eller någonting, jag trivdes bra för det var aldrig några problem med lönen förutom i mars. Så har jag hört av säkra källor att dom har anställt en fd chef där som har plockat pengar av folks löner i mars månad i år för att spara åt företaget. Han fick sparken men i september anställde dom honom igen, och det första som händer då han är tillbaka är det här? Är det någon slump eller? Och vad ville dom när dom anställde honom igen?


Så glad att jag har varenda minut jag har arbetat där nerskrivet på papper. Det borde alla ha, i fall att liksom.. Nu säger jag inte det för att vara dum utan för det har hänt 2 gånger på ett år att jag har fått ut för lite. Så glad att jag redan har slutat där!!


Nu ska arga Fanny ut och äta middag på nån restaurang, tänker inte lägga ner mer tid på det här. Jag är alldeles för fin för det, tihi!!


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards