fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Fanny Svensson - 5 november 2012 10:10

VECKANS DISS & VECKANS SKÄMT


Går till kvinnan som körde mot rött ljus och hamnade mellan järnvägsbommarna. Jag tycker kör du mot rött, skyll dig själv. Bara bra att bommarna gick ner så kanske du har lärt dig något tills nästa gång. Gråt inte ut i ST och säg att det är fel på dom som filmade (för dom gjorde min vecka). Så bra att dom fick med det på film så alla kan se hur knäpp hon är.. Det är hon som har gjort fel och borde hon kunna förstå det.  Hur dum får man bli och gå ut och gråta i tidningen?  http://st.nu/medelpad/sundsvall/1.5257000-fast-mellan-bommarna är i alla fall länken till ST's artikel om ni vill läsa mer om det här.


Jag känner varken personerna som filmade eller hon som blev fast i bilen (så att ni vet).. Folk har kommenterat att dom inte borde ha filmat, utan ha hjälpt henne istället. Men det hon behöver göra är att köra igen bommarna bara. Hur svårt är det? Jag hoppas verkligen att polisen plockar av henne körkortet. Jag hade tänkt att leva länge, men det är inte säkert att man gör då det bor en dåre här i stan.


WRRROOOOOOOM WRRROOOOOM

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards