fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under augusti 2010

:)

Av Fanny Svensson - 26 augusti 2010 20:41

 

Idag gick det bra på jobbet, väldigt lättsamma kunder. Lättsamma kunder är kunder som inte skriker rakt ut då man försöker hjälpa dom, utan dom ringer in för att dom vill ha hjälp.    Hoppas att jag får en sån dag imorgon innan helgen också...!


Bilden på mig är från förra sommaren då jag övernattade på Knaust. Det hotellet gillade jag!


=)

Av Fanny Svensson - 26 augusti 2010 17:25

Hemma igen efter en arbetsdag. Gick great, känner mig bättre. Imorgon jobb samma tid, sen blir det helg. Helg = handla mat i Strömstad och tacklas med norrbaggar.


  

<3

Av Fanny Svensson - 26 augusti 2010 14:00

  Han kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta, världens finaste häst enligt mig!   

Av Fanny Svensson - 26 augusti 2010 08:45

Jobbar 8.30- 17.00 Sköna tider förutom att behöva gå upp på morgonen. Jobbar hellre 13.15-20.05 bara för att jag är så morgontrött. 


Jag är väl inte så kvällspigg heller då, jag gillar att lägga mig elva på kvällen och vakna runt nio.  Det blir jag mest pigg utav. Jag behöver en hel del sömn, förut sov jag antingen 6 timmar eller 12 timmar. Då var jag trött jämt.


Skönt att ha hittat en bra balans med sömnen.

  Vill bli blond igen!!!  

Av Fanny Svensson - 25 augusti 2010 20:38

Har inte gått att blogga tidigare, ville skriva av mig förut för en stund sedan. Blogga har blivit min sysselsättning då jag är sjuk och ledig. Det är bra att jag hittat något som underhåller mig. Vet inte riktigt vad jag gillar med att blogga, tycker det är skönt att skriva av sig bara. Uppdatera hur man mår osv, så får dom som vill följa mig.


Igår hade jag 82 unika besökare, börjar bli en del. Roligt att ni kikar in tycker jag!

 

Bilden är från bion i Trondheim, var där i vintras på besök hos Ida och det var verkligen jätte trevligt.   Vi kollade på Alice i underlandet på 3D. Jag tyckte det var otäckt redan innan filmen börjat då legobitar kom flygande mot mina ögon. Jag skrek och slängde av mig glasögonen, men jag överlevde filmen trots allt.

Av Fanny Svensson - 25 augusti 2010 16:28

Jag brukar få komplimanger för: ögonfransarna och ögonen.
Jag tycker det är obehagligt att: köra bil i Norge.
Jag har samlat på: ljus, badkulor och frimärken.
Jag har en förmåga att: bita av mina naglar.
Jag ångrar att jag: inget jag riktigt ångrar...
Jag tror på att: mig själv.
I smyg brukar jag ibland: kolla på svartvita filmer.
På offentliga toaletter brukar jag: kissa eller spy, och tvätta händerna.
I min jackficka har jag alltid: passerkort, cykelnyckel och en halsvärmare.
Det här året kommer jag: tjäna pengar förhoppningsvis.
Jag hoppas att jag en dag: blir frisk.
Jag stör mig på människor som: falska.
Något av det sötaste jag vet är: socker.
I telefonen svarar jag: Hej.
En låt som gör mig glad är: många det.
En låt som kan få mig att gråta är: ingen.
Om jag är ensam hemma brukar jag: ligga i sängen.
På McDonalds beställer jag oftast: big mac eller cheeseburgare.
Jag tycker jag är ganska duktig på att: lata mig.
Ibland undrar jag varför: alla i Sverige bara klagar, kolla hur fint land det är...
Jag fick en "aha-upplevelse" när: ?
Jag tycker inte om: att städa.
Det dyraste jag har köpt är: resan till filippinerna, eller ja flygbiljetten dit. 7100kr.
Ett köp jag ångrar är: vissa kläder jag har slängt nu.
Jag tycker om människor som: är öppna och ärliga.
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag: ringa Carro och fråga "var ska vi dra nu då?" Näe, vi hitta en plånbok och den lämna vi in til polisen.   
Jag ser upp till: morfar.
Jag saknar: Carro..:(
 

Av Fanny Svensson - 25 augusti 2010 15:21

Jag har insett att min senaste kyss - var jätte bra.
Jag pratar - för mycket tycker dom som umgås med mig.
Jag tycker om - choklad!!!
Jag avskyr när folk - fiser.
Kärlek är - det bästa jag vet, äkta kärlek.
Det sexigaste yrket är - brandman.
Den värsta känslan är - att bli sviken.
Den bästa känslan är - att ge och få kärlek.
Jag kommer alltid att vara - världens flummigaste Fanny.
Det finaste som finns - min pojkvän och kärleken mellan oss.
I sommar - har jag flyttat och bara tagit det lugnt.
Sist jag grät var - nära idag, innan det var det en månad sen typ.
Jag kan - mer än vad ni tror.
Jag kan inte - sluta älska Sverige.
När jag vill tänka går jag - ingenstans, tänker hela tiden.
När jag bakar så bakar jag - chokladbollar eller bollar!
Min mobiltelefon är - lila.
När jag vaknar på morgonen - drar jag täcket över huvudet.
Innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna.
Just nu tänker jag på -  den här knäppa listan.
Bebisar är - söta men skrikiga.
Idag har jag - gjort sängen.
I morgon kommer jag - jobba?
Jag vill verkligen - få startpaket från Swedbank Norge.
Min humor är - sådär.

:)

Av Fanny Svensson - 25 augusti 2010 12:57

Beställt massor av underkläder från Sverige som kommer med posten om 3-5 dagar. Kan inte lämna Sverige än verkar det som. Jag får vård där, jag köper kläder och mat där. Jag har min familj där, Sverige är underskattat!   


Jag har varit så deppig idag, just för att jag är hemma. Nu blev jag på mycket bättre humör. Känns som jag börjar bli bättre också.. Hoppas jag.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards