fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

UNDERHÅLLNING

Av Fanny Svensson - 25 augusti 2010 16:28

Jag brukar få komplimanger för: ögonfransarna och ögonen.
Jag tycker det är obehagligt att: köra bil i Norge.
Jag har samlat på: ljus, badkulor och frimärken.
Jag har en förmåga att: bita av mina naglar.
Jag ångrar att jag: inget jag riktigt ångrar...
Jag tror på att: mig själv.
I smyg brukar jag ibland: kolla på svartvita filmer.
På offentliga toaletter brukar jag: kissa eller spy, och tvätta händerna.
I min jackficka har jag alltid: passerkort, cykelnyckel och en halsvärmare.
Det här året kommer jag: tjäna pengar förhoppningsvis.
Jag hoppas att jag en dag: blir frisk.
Jag stör mig på människor som: falska.
Något av det sötaste jag vet är: socker.
I telefonen svarar jag: Hej.
En låt som gör mig glad är: många det.
En låt som kan få mig att gråta är: ingen.
Om jag är ensam hemma brukar jag: ligga i sängen.
På McDonalds beställer jag oftast: big mac eller cheeseburgare.
Jag tycker jag är ganska duktig på att: lata mig.
Ibland undrar jag varför: alla i Sverige bara klagar, kolla hur fint land det är...
Jag fick en "aha-upplevelse" när: ?
Jag tycker inte om: att städa.
Det dyraste jag har köpt är: resan till filippinerna, eller ja flygbiljetten dit. 7100kr.
Ett köp jag ångrar är: vissa kläder jag har slängt nu.
Jag tycker om människor som: är öppna och ärliga.
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag: ringa Carro och fråga "var ska vi dra nu då?" Näe, vi hitta en plånbok och den lämna vi in til polisen.   
Jag ser upp till: morfar.
Jag saknar: Carro..:(
 

 
 
Carro

Carro

25 augusti 2010 17:59

hahah, men vi hittade ju en 500lapp på donken också!! hahahah minns du det?!

http://silverbern.bloggagratis.se

Fanny Svensson

25 augusti 2010 18:46

klart som fan att jag minns!;) "du får låna min mobil" PANG!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards