fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under augusti 2010

Av Fanny Svensson - 18 augusti 2010 11:14

Inatt drömde jag om godis, chips och bakelser. Har slutat med att äta sånt, ja inte bullar och popcorn då. Just för att kunna spara pengar här i Norge inte för att banta.

För då skulle jag inte äta bullar eller popcorn heller.


Drömmen gick ut på att jag sprang överallt, och när jag kom i mål stod min pojkvän där med gosaker. Så fort jag ätit upp gosaken började jag springa igen just för att få nästa. Låter hur sjukt som helst. Undra vad det betyder? Att jag kanske ska köpa godis nästa gång jag åker och handlar i Sverige...  


 

Chokladboll skulle jag inte säga nej till!

Av Fanny Svensson - 18 augusti 2010 11:10

Har feber idag igen, men tänkte jobba ändå. Om jag inte klarar av det så åker jag hem. Vill testa i alla fall, har inte ens jobbat i 4 veckor än. Så känns konstigt om man ska sjukanmäla sig...


Hoppas det går lika bra som igår, igår flöt allt på. Kändes riktigt jobbigt periodvis och jag önskar att jag aldrig lämnat sängen. Idag känner jag mig lite piggare, men mår mer illa så får se hur det går...

    

Av Fanny Svensson - 18 augusti 2010 10:45

Green Zone handlar om Irakkriget, det var inte alls min typ av film. Första timmen var väl bra och väldigt intressant, sen börja den att spåra ur. Kanske jag som har konstig filmsmak? Men i början var den bra och jag hoppades på att hela filmen skulle vara lika bra. Då hade den varit grymt bra...

Av Fanny Svensson - 18 augusti 2010 10:11

En till film jag bara älskar, sjukt bra asså. Tveka inte, kolla på den!  

Av Fanny Svensson - 17 augusti 2010 23:16

Nästan så att man saknat ICA-reklamerna då man flyttat från Sverige!

Av Fanny Svensson - 17 augusti 2010 20:36

Idag har jag jobbat 13.15 - 20.05, skulle ha stannat hemma. Höll på att bryta ihop ett tag. Ångrade att jag ens lämnat sängen, var för dålig för att sitta uppe. Imorgon lär jag nog stanna hemma, hoppas jag har lärt mig något av mitt misstag. Bara så pinsamt då man är ny på jobbet...

Av Fanny Svensson - 17 augusti 2010 10:41

Igår somnade jag med världens huvudvärk och mådde jätte illa. Hade nog lite feber för att jag frös lite. Imorse vakna jag upp med inte lika mycket huvudvärk, hade feber idag. Mår som tur är inte illa längre. Käkat en ipren och huvudvärken ökar.


Ska vila en stund, tänker åka och jobba vid 13 i alla fall. I värsta fall får jag gå hem, tänker testa. Känns så dumt att bli sjuk då man är ny på jobbet.


Av Fanny Svensson - 17 augusti 2010 10:14

Igår kollade jag på Shutter Island, fick pausa för jag blev så trött och se klart idag på morgonen. Sjukt bra film, om ni inte har sett den se den!


Den var spännande från start till slut. Den är inte som en skräckfilm då man bara får se blod hela tiden och dom springer runt och dödar varandra. Jag gillade just att den var spännande hela tiden. Sjukt bra gjord också. Förutom då en patient blir förhörd i matsalen och ska dricka vatten, då har hon inget glas i handen. Bara en liten sak sådär, annars var resten great!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards