fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2013

Rånad

Av Fanny Svensson - 14 oktober 2013 09:42

Igår skulle jag hämta min pojkvän på jobbet. Sitter i bilen och dunkar hög musik. Det kommer fram en man (var säker att han skulle säga att jag hade parkerat för nära övergångstället). Men jag stod faktiskt på ett ställe där man får stå alldeles intill det. Han kommer närmare, så hissar ner rutan.


Allt blir helt svart.

Det jag minns:

  • Han luktade som en sönderrökt uteliggare.
  • Han tryckte in hela sin arm i bilen. Den var överallt!
  • Han försökte ta min mobil!!
  • Jag hissar upp rutan och vägrar släppa min mobil (mitt allt)
  • Han drar mobilen närmare sig
  • Jag gjorde illa han rejält
  • Hela min tumme blev klämd
  • Det gjorde riktigt ont
  • Han går bara därifrån
  • Jag låser alla dörrarna
  • Jag sitter med mobilen i handen
  • Jag funderar på vad jag ska göra, men kan inte tänka klart
  • Han går mot nästa bil som står bakom för att göra samma sak
  • Min pojkvän kommer, kollar noga att det är han innan jag öppnar
  • Vi åker därifrån och jag berättar hur skrämd jag blev.

Hemma sen äter vi glass och ser på Hangover 3, inte lika bra som dom andra filmerna. Men det var skönt att bara ta det lugnt. Man kanske skulle ha ringt till polisen så han inte ger sig på flera, men jag minns inte ens hur han såg ut. Minns bara lukten av rök..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards