fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Fanny Svensson - 14 oktober 2013 23:54

Ikväll har jag haft stallmöte = massa fika. Fick sedan en förfrågan om en fotografering, men det kändes inte så nice efter två tårtbitar. Haha fettot har talat, men jag är sjukt sugen på att fota också så vem vet.    Fast är väldigt sugen på tårta också...    Säg bara inte nu det går ju bra med både och. Nej det går faktiskt inte bra om man vill ha fina bilder, man får faktiskt välja. Men man kan alltid belöna sig efter en fotografering med tårta.


Har pluggat i två timmar. Först gjorde jag ett prov, det gick fort och bra. Blev nog godkänd om jag fick 75 % ??

Lämnade sedan in ett uppdrag, men där satsar jag på ett högre betyg än 75 %...


Nu blir det sängen, så jäkla skönt!!! Har inte pluggat såhär intensivt på sex-sju år tror jag...

Av Fanny Svensson - 14 oktober 2013 09:42

Igår skulle jag hämta min pojkvän på jobbet. Sitter i bilen och dunkar hög musik. Det kommer fram en man (var säker att han skulle säga att jag hade parkerat för nära övergångstället). Men jag stod faktiskt på ett ställe där man får stå alldeles intill det. Han kommer närmare, så hissar ner rutan.


Allt blir helt svart.

Det jag minns:

  • Han luktade som en sönderrökt uteliggare.
  • Han tryckte in hela sin arm i bilen. Den var överallt!
  • Han försökte ta min mobil!!
  • Jag hissar upp rutan och vägrar släppa min mobil (mitt allt)
  • Han drar mobilen närmare sig
  • Jag gjorde illa han rejält
  • Hela min tumme blev klämd
  • Det gjorde riktigt ont
  • Han går bara därifrån
  • Jag låser alla dörrarna
  • Jag sitter med mobilen i handen
  • Jag funderar på vad jag ska göra, men kan inte tänka klart
  • Han går mot nästa bil som står bakom för att göra samma sak
  • Min pojkvän kommer, kollar noga att det är han innan jag öppnar
  • Vi åker därifrån och jag berättar hur skrämd jag blev.

Hemma sen äter vi glass och ser på Hangover 3, inte lika bra som dom andra filmerna. Men det var skönt att bara ta det lugnt. Man kanske skulle ha ringt till polisen så han inte ger sig på flera, men jag minns inte ens hur han såg ut. Minns bara lukten av rök..


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards