fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Fanny Svensson - 17 oktober 2013 18:54

 

Snart så landar jag här förhoppningsvis. Hade inte varit helt fel faktiskt..! 

Har planerat rätt mycket idag så det är skönt att det är gjort tycker jag.   

Av Fanny Svensson - 17 oktober 2013 09:53

 

Igår hade jag en rosa ögonskugga med mycket skimmer på ögonlocket (se bild). Jag hade kunnat tagit mera rosa, men då ser ögonen ofta ut som jag har fått en allergisk reaktion så jag nöjde mig sådär. 

 

Normalt har jag gråa ögon, men med rosa/rött ser dom alltid mer gröna ut. Dom är egentligen inte sådär gröna, men det är så tråkigt att ha en svartvit ögonfärg.. 


Blåa ögon passar i oranget, guld och bronze.
Gröna ögon passar bra i lila/rosa makeuper och röda läppar.
Bruna ögon – Passar i allt! Men är superfin i jordnära färger.
Bruna ögon med inslag av gult passar bäst i Lila.
Gråblå ögon passar i gyllene toner.

 

Jag brukar ju mest använda gyllene toner då jag tycker det är så fint. Nu vet jag att jag även kan köra på lite färger. Det är ju tråkigt att aldrig varriera sig. 


Av Fanny Svensson - 17 oktober 2013 09:47

Sovmorgon.


Kände mig trött igår så tog sovmorgon idag till halv tio. Det är ju aldrig fel. Måste ringa lite samtal idag som jag har glömt/ inte hunnit ringa idag. Det har även snöat inatt, men inget ligger kvar som tur är. Jätte lite på någon bil och på trädtopparna på norra berget ser det ut att ha hamnat lite snö.. Jag tycker inte alls om snö, det är kallt och det tar aldrig slut. Det som är positivt med snö är att det blir ljusare ute. Hoppas det tar några veckor/månader innan det kommer mera.

 




Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards