fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2013

Det verkar som att.

Av Fanny Svensson - 12 oktober 2013 09:07

   

Alla dricker så mycket hela tiden. Hur kan man vilja hälla i sig gifter? Jag tycker det är jätte gott att dricka alkoholfritt. Allt i från olika juicer till iskallt citron vatten. Har många bekanta som festar varje helg och det verkar som dom inte förstår att alkohol bryter ner kroppen. Det är jätte ofta dom blir sjuk en två dagar efter utgångar, det är säkert för att dom har förgiftat sig och haft ett virus på gång och kroppen orkar väl inte bryta ner hur mycket som helst. Dom är ständigt sjuka, sen gymmar dom ofta också. Sen undrar dom varför dom inte får något resultat? Jag hörde av en tränare att om man dricker alkohol så har all träning man har utfört sista 14 dagarna varit  +- noll. Jag vet inte om det stämmer, men kan mycket väl tänka mig att det är så för dom spritfeta människorna...


Jag dricker en till två drinkar om jag går ut och går man till baren för att beställa vatten kollar folk som att man har druckit för mycket, även om man inte ens har druckit nåt med alkohol i innan. För jag dricker det jag tycker är gott, medan vissa sitter och shotar bara för att bli berusade. Jag kommer nog aldrig att förstå hur andra människor tänker kring sina kroppar. Ofta när jag är ut skriker folk att jag borde dricka mer, jag vill skrika tillbaka att dom borde söka hjälp om dom verkligen vill förgifta sina bekanta. Men jag håller alltid tillbaka, för många blir aggresiva när dom har druckit. Jag vill inte hamna i något bråk och tackar man nej till alkohol tycker dom att det är oförskämt ut av mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards