fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under september 2010

Av Fanny Svensson - 22 september 2010 16:55

Jag följer fortfarande tre tidningar dagligen på internet. Aftonbladet, expressen och st är det jag följer. Läste något riktigt gulligt i st nyss.


En kille som är under 18 har rånat en Shellmack, men han kom till polisen med mamman. Mamman tvingade med honom till polisen. Sjukt bra mamma det verkar vara. Jag tror att brotten skulle minska om alla fick en bra uppväxt, det skulle absolut inte försvinna helt men minska tror jag.


Här hittar du artikeln: http://st.nu/start/sundsvall/1.2350371-ranaren-anmalde-sig-sjalv-till-polisen

Av Fanny Svensson - 22 september 2010 14:34

 

Nu ska jag snart iväg till stallet för att höra om jag kan börja rida där. Ska bli sjukt roligt om jag kommer igång igen. Jag är riktigt laddad.


Har jobbat idag och fikat. Så ska väl snart dra mig till stallet och ikväll får jag se vad som händer.

Av Fanny Svensson - 21 september 2010 19:15

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10018546

Läste en artikel idag på vg.no, det är Norges aftonbladet eller expressen. Såg att dom flygbolag jag flygit med i Filippinerna inte får flyga i Europa ens. Konstigt att jag blev flygrädd då jag var där? Jag har flygit med alla flygbolag där och inget av dom har rätten att flyga i Europa. Sjukt va?


Om ni ska resa till något land långt borta så kolla igenom svarta listan om dåliga flygbolag och undvik dessa. Det kanske är billigt att flyga med dom, men det är inte värt ens liv...


Jag kanske ska vara glad att jag lever idag. Vet inte vad flygbolagen har för brister exakt, ska kolla efter det nu. Jag kan gissa på att dom bör bli bättre med säkerthetskontroller. Jag fick ha med mig en vattenflaska in igenom säkerhetskontrollen bara jag drack upp innan jag gick på planet, men det hann jag inte göra, men det var ingen som hade koll på mig. VIlle såklart inte vara utan vatten då det var 36 grader varmt ute. Ge mig värmen tillbaka!!


I Kina var dom hårdare i Peking. Där fick vi inte ens med burkläsken som var oöppnad. Lite sjukt då jag fick ha den hela vägen på planet från Filippinerna.Det kändes iofs bra att dom har regler. Jag struntar hellre i läsken än att dör...

Av Fanny Svensson - 21 september 2010 18:59

Idag kör jag med dagens fråga, första gången jag gör det. Kommer inte att ha den varje dag, men nån gång ibland kommer jag att slänga in den...  


Dagens fråga är: Vem är det som avgör om jag har bra humor?

 

Av Fanny Svensson - 19 september 2010 19:53

 

  • Så lämnar jag Sverige, eller jag menar: Jag kommer inte att återvända till Sverige så länge hon är statsminister och jag tror inte att jag är ensam.
  • Det skulle bli kaos i Sverige om hon vann. Sverige skulle avspeglas på henns egna liv. Ska man vara statsminister så bör man ha ett stabilt liv och kunna sköta sig själv.
  • Jag kan säga att Fredrik Reinfeldt är en riktigt bra statsminister. Han har gått igenom en lågkonjunktur utan att fått kritik. Det är riktigt bra gjort. Jag har aldrig träffat honom men han verkar vara en trevlig prick även om han liknar Alfons Åberg.
Av Fanny Svensson - 18 september 2010 20:47

Ja, vem skulle inte göra det efter att ha fått tre maskar i den? Uscha. Kommer aldrig mer att dricka det nu, fyyyy!


Gillar det jätte mycket, gillade menar jag. Men efter att ha spytt upp det som det var efter att ha åkt tåg då jag blev åksjuk och nu då jag fick 3 maskar på köpet så blir det inge mer fanta för mig. Vet inte om jag vågar mig på läsk igen för så hemskt var det.  Om dom bjuder på maskar så kan dom väl skriva det på burken. "Fanta exotic, nu med extra maskar" så får dom som vill ha det köpa det. Hade jag velat ha maskar så hade jag annars bara gått in till badrummet och kollat på mina svarta maskar som bor där. Längesen jag såg någon nu, ser jag en till går jag till husvärden så får hon anlita norska anticimex eller något liknande... 


Det var grå silvriga maskar på ca en cm som var i fantan var nästan äckligare. Det värsta jag vet är maskar, är jag ute och går kan jag hoppa och skrika till då jag ser en stor fet mask. Finns verkligen inget värre.


Dom där förstörde verkligen min kväll, jag hade planerat mysig middag med tända ljus. Det blev det ju iofs, men hade hellre haft middagen UTAN maskarna.


Inatt kommer jag säkert drömma om silvriga maskar som simmar omkring...

Av Fanny Svensson - 18 september 2010 10:43

Igår hitta jag ingen bil som passade, och hade inte tid att provköra heller. Ska provköra idag och se hur bilen verkar vara... Ska bli skoj. Ska även till ridskolan idag och prata lite med dom hade jag tänkt.


Puss!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards