fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under september 2010

Av Fanny Svensson - 9 september 2010 17:03

Kommer ni ihåg? Själv har jag aldrig gillat dom, tycker dom låter så töntiga då dom sjunger. Fast det gör ju jag också, jag kanske kan få en plats där..

-

Av Fanny Svensson - 8 september 2010 21:57

Jätte trött och vill bara krypa ner i sängen. Problemet är att håret är blött. Så skulle se ut som ett troll imorgon om jag inte torkar det nu.

Idag är valet sängen, imorgon hade valet varit att torka det nu ikväll. Kan bjuda på en bild på håret imorgon.    Om jag går och lägger mig med det blött alltså...  


Godnatt!

Av Fanny Svensson - 8 september 2010 21:45

Jag ogillar dom svarta maskarna på toaletten, jag går inte in på den utan skor längre. Duschar med flipflop. Igår när jag skulle borsta tänderna så skrek jag rakt ut, såg en mamma mask och en baby mask.


Fy, det kanske betyder att det finns fler där någonstans? Vet inte vad jag ska göra... Vad heter anticimex på norska?

Av Fanny Svensson - 8 september 2010 19:23

Nu ska jag se på film, vet inte vilken än men det är textat med "svenka". Kan du "svenka"?

Av Fanny Svensson - 8 september 2010 17:12

Sjukt trött var jag imorse också, ska låta solen komma in imorgon och blända mig. Nej inte så att den bländar mig, utan så att jag vaknar lättare då det är ljus. Min egna lilla ljusterapi.


Sover sjukt mycket, har inga sömnsvårigheter. Nästan motsatsen, jag kan inte hålla mig vaken på kvällar. Vad har hänt med mig? Har svårigheter att ta mig upp på morgonen. Vad ska jag göra?

Av Fanny Svensson - 7 september 2010 21:49

Tänker inte vara trött imorgon på morgonen.

Av Fanny Svensson - 7 september 2010 21:31

Sverige spelar fotboll mot något litet lag? Vet inte vad motståndarna heter. Sitter och kollar på fotboll med tända sverigeljus. Heja Sverige som leder med 4-0. Lite konstig ändå tycker jag, andra laget har också gjort två mål (fast på fel mål). Tycker synd om dom, Sverige borde spara på sig så att dom klarar sig fler matcher.


Fotbollsproffset har talat, och bloggat.  

Av Fanny Svensson - 7 september 2010 20:16

 

Jag kan dansa magdans, iaf lite. Inte så bra att jag kan vara med på en uppvisning, absolut inte så duktig. För ca 3-4 år sedan var Carro & jag på fest, vi fick lära oss litegrann. När vi umgicks så kunde vi testa lite då och då, och vi var väl inte så dåliga på det. Hade glömt bort det, det var för några veckor sedan jag såg något youtube klipp då dom dansade igen. Då kom jag ihåg, jag kan också! Så jag dansar magdans här hemma när jag inte bloggar.   

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards