fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under september 2010

Av Fanny Svensson - 7 september 2010 16:41

Nu är jag hemma igen. Sjukt att jag är så trött på morgonen fast jag får sömn, undra vilken zoombie jag kommer vara i vinter.

Vill nog inte veta hur trött jag kommer vara då!


Min pappa har fått mitt schema så vet inte riktigt när William och Joel kommer. Längtar verkligen. Har lite planer för hösten. Funderar på att åka till Sthlm någon helg, men vet inte när. Morfar behöver färg till båten som finns i Norge. Så får se om jag kan planera något... Kanske ska till Uddevalla en söndag också, kanske blir gbg någon helg? Skulle vara trevligt.


Hmm,,

Av Fanny Svensson - 6 september 2010 22:12

Nu har jag fått igång skrivaren!   Det är en riktig avancerad sak det där... Det är bara ett fel på den, man kan inte slå av den. Eller det kunde man visst fick jag höra nu...


Fick ju lite hjälp med skrivaren om jag ska vara ärlig.  Jag tejpade sladdar iaf.

Nu tänker jag inte vara lika död imorgon som jag var imorse. Jag trodde allvarligt inte att jag skulle komma upp, så nu blir det sängen. För allas bästa!

Av Fanny Svensson - 6 september 2010 21:06

Ny bild på mig till höger.   Har varit och köpt en skrivare idag och håller på med installation av den nu. Riktigt fin, fungerar som en dator typ. Billgare i Norge än i Sverige. Det lönar sig att jobba här!  


Har inte varit så aktiv här på bloggen dom senaste dagarna ska göra något åt det. Lovar att skärpa till mig!


Pratat med både mamma och pappa idag, alltid lika trevligt. Redan fått november schemat så ska väl boka in något med mina bröder. Längtar sjukt mycket efter dom...


Då skrivaren kom in i huset så kom även ett bomnedslag in i huset verkar det som, dags att städa! Bloggar mer senare!

Av Fanny Svensson - 6 september 2010 18:43

En "liten" fin fågel i Strömstad. Han/hon okej den var inte blyg! 

Bild från hamnen i Strömstad. En mysig stad som jag skulle kunna tänka mig att bo i. 

Inte den bästa bilden kanske, men det är en del av Strömstad.  Sjukt söta hus, jag vill ha ett!

   

Kyrkan i Strömstad som var riktigt fin.

;/

Av Fanny Svensson - 4 september 2010 19:49

Jag har blivit tjock, dags att göra något åt det. Säger proppmätta jag efter en middag med fiskpinnar, potatis och sås.  

Av Fanny Svensson - 4 september 2010 17:11

 

Nu blev det helg för lilla Fanny också. Har börjat tvätta, även pratat med min far.  Ska ta det lugnt imorgon då jag är ledig, bara ligga i sängen och se på film. Kanske gå ut på tur?

Ikväll ska jag äta fiskpinnar till middag.


Ska ladda upp bilder från Strömstad ikväll.

Av Fanny Svensson - 3 september 2010 21:00

 

Av Fanny Svensson - 3 september 2010 14:08

Frös så mycket igår när jag cykla hem från jobbet, hämta alltså aldrig ut paketet. Ska åka tidigare idag så jag hinner förbi kiwi innan jobbet.

Det går fort att jobba kväll. Igår var det riktigt lugnt. Hoppas det håller i sig ikväll.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards