fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Fanny Svensson - 8 maj 2015 23:43

Igår blev det en god middag med älsklingen. Först åt vi pulled pork i bröd med sallad till. Drack även mitt favorit vin från Spanien. Det är så gott och beroendeframkallande tänkte jag skriva. Men nu spar jag gärna vinflaskorna jag har kvar.

Efterrätten var banan, hallon (jag överlevde tjoohoo), jordgubbar, melon och sen rev jag vit choklad över och in i ugnen bara tills det har smält lite chokladen. Till det åt vi mango sorbet.

Jag älskar fast and furious. Så vi gick på bio och såg på sjuan. Den är så bra. Spännande från början till slut. Se den! Det värsta är att jag nästan grät på slutet och jag har aldrig gråtit till en film. Men det är så fint med Paul (som har dött på riktigt ) och det blir så mycket. Se den så förstår ni!! Jag tror inte att det kommer att komma någon till film.

Av Fanny Svensson - 8 maj 2015 13:09

Mörkt från Dior. Så fint! Har rensat bland mina nagellack och då hittar jag alltid något jag har glömt. Jag tycker det är roligt att rensa för jag hittar alltid något gammalt som jag har glömt bort. Det känns nästan som jag hittar helt nya saker ibland.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards