fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av Fanny Svensson - 5 oktober 2015 18:31

Visst är det bra att man kan göra om sina gamla ljudband till CD och USB?

 

Jag har inte tänkt på det, men såg det för en stund sedan. Visste väl att det går att göra, men har inte tagit mig tid för det tyvärr. Jag har massor av gamla band som jag skulle vilja på USB. Min familj har även fått ärva vinylskivor från min farfar och det skulle vara roligt att omvandla till CD så att man kan spela upp de. För det är inte så ofta nu man spelar på gamla LP-spelare.  


Jag har hittat ett familjeföretag BGA Videoproduktion AB med många nöjda kunder som omvandlar materialet, så jag tänkte passa på när jag åker till Stockholm nästa gång. Dom har nio butiker runt om i Sverige så man ska väl passa på tänkte jag.


Sen när man lyssnar på den gamla musiken lär man få en hel del flashbacks. Tänkte att det kan vara roligt att spela upp när familjen är samlad eller att man ger någon familjemedlem ett USB i julklapp? 


Bilden är lånad från deras hemsida. 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards