fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Fanny Svensson - 6 mars 2014 19:53

Blev en tur i Birsta idag och sen har jag varit hos Svarten. Red ut på honom och han var pigg. Han äter mer mat än vanligt för han har blivit lite smal tycker jag.. Kanske därför han är piggare också?    Det gick i alla fall bra och nu är jag hemma igen. Har precis duschat och ätit middag med älsklingen. Nu ser vi lite på bandy eller jag passar på att blogga.

   

 

Black Apache innan ridturen. Han vill gå fram till mig när jag ska ta kort!   


Av Fanny Svensson - 6 mars 2014 12:30

 

Vill ha dom här fina blingbling borstarna! Ni får gärna ge dom till mig i present eller något liknande.    Jag vet inte vart man köper dom tyvärr. 

Av Fanny Svensson - 6 mars 2014 10:21

 

Har sovit jätte bra inatt i nio timmar. Vaknade sedan av att mobilen gick på högvarv, inte för att det skadar efter nio timmars sömn. Har varit uppe en stund och druckit te + att ha fått i mig en macka. Ska göra mig iordning för lite jobbshopping. Jag har många mail att svara på sen, men ska se till att ha svarat på alla ikväll. Jag fick höra att Black Apache hade lagt sig ner och rullat på gången när Katja skulle ta ut honom. Sen ruska han bara på sig och gick vidare. Han är som en stor ponny, men jag har aldrig varit med om det där tidigare.   

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards