fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Fanny Svensson - 5 mars 2014 23:10

Idag blev det långpromenad med Svarten. Hade en hemsk huvudvärk för jag hade glömt bort att dricka vatten idag. Så kunde inte få på mig en hjälm idag. Det fanns inte på världskartan! Klantigt av mig, men ska rida resten av veckan. Så red jag ju igår. Har varit dålig på att lägga in vilodagar och det är jätte viktigt om dom ska lyckas bygga några muskler.   Han var i alla fall snäll och han fick gå naken ute idag. Han är inte klippt utan har lång vinterpäls så han fryser inte. Är det +3 grader eller varmare får han gå naken om det inte blåser jätte mycket och om det är kallare än +3 grader ute eller regnar och snöar så har han täcke..   

   


Var sedan hos Stella. Jossan kommer hem imorgon så det var sista dagen. Hon är jätte snäll och hon har blivit mycket lugnare.     

Har varit kul att få ta hand om fina Stella!   

    

Är sjukt sliten idag av någon konstig anledning. Har druckit lite så det är väl därför, men måste nog äta mera på dagarna. Idag blev det en macka till frukost, två kiwi till lunch, hallon och blåbär med kvarg som mellanmål. Sju timmar efter det så blev det soppa till middag. Håller man igång kan man äta mer, men jag har mest tvättat och sånt idag.   



Av Fanny Svensson - 5 mars 2014 15:59

   
Kollade nyss på Sundsvall när solen går upp och ned. Idag gick solen upp kl. 06.39 och den kommer att gå ner kl. 17.23 Inte alls så farligt längre, nu märks det verkligen att vi går mot ljusare tider.   

 

En molnig solnedgång men var skönt att sitta och kolla i värmen.   


Av Fanny Svensson - 5 mars 2014 11:50

  

Uppdaterade Svartens annons på hästnet nyss. Om jag säljer så kommer jag vara noga var han hamnar då jag tycker om honom så mycket. Är jobbigt att bara lägga ut en annons, så jag tror jag skulle bli ledsen om han såldes. Har fina tulpaner som piggar upp mig lite i alla fall!   

Av Fanny Svensson - 5 mars 2014 10:53

Min Facebooksida har spårat ur. Nä, men den skickar ut vännerförfrågningar på folk som jag inte ens har varit inne på. Undrar om någon har hackat den? Vet inte, men jag har inget speciellt på min. Tycker det bara blir pinsamt när det står att jag är vän med en ny person och jag vet inte vem det är. Så tar bort dom som vänner direkt när jag ser det. Ska nog byta lösenord eller så är det bara fel på min facebooksida. Är det någon som har samma problem som mig?

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards