fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under januari 2014

Av Fanny Svensson - 30 januari 2014 20:46

http://www.illusion.no/ är min sysselsättning ikväll. Skulle ha pluggat men vad hände haha? Nä, men kollar bara lite. Skulle va kul med en ny klänning och dom hade nån som va fin. Är lite kräsen på dom jag köper nu. För har så många så vill inte få in såna som jag redan har. Måste köpa en ny navelpiercing också för kulan är borta, men hittar inte någon fin. Tänkte gå ner på stan imorgon och köpa första bästa. Så kan jag ta den nya kulan på nån av dom jag har hemma. Har säkert 15 st men har inte nån kula kvar. Dom försvinner hela tiden.. I-landsproblem jag vet men det är jobbigt...   

Av Fanny Svensson - 29 januari 2014 12:16

Igår var jag först med familjen och åt middag. Sen blev det Birsta med mamma och Joel. :) Mamma köpte en klänning till mig men hon sa att det var en tröja, precis som för tio år sedan.. hahaha! Köpte även en ny jeansknapp istället för den som flög av i flygplanet. Fick gå runt med jeans utan knapp i nästan 24 h. Inte så kul men kunde äta desto mer i busneiss class. Hade som tur var en klänning att ta på mig över jeansen.

Av Fanny Svensson - 28 januari 2014 20:43

Gick nyss in på Aftonbladet och läste att folk var irriterad av Lexbase gav ut info om skurkar i Sverige. Jag tycker sidan är klockren. Inte för att jag skulle köpa det som betaltjänst, men det är perfekt om man ska anställa någon person till sitt företag, eller om man vill kunna lita på en person. Tror inte att någon vill få in någon dömd brottsling och är dom dömda för brott och har en bra förklaring så är det väl okej beroende på vad det är för brott? Har dom rånat en gammal tant på 90 bast kan dom ju lika gärna få vara kvar på sajten för livstid. Men har dom kört lite för fort med bilen så kan man ju förklara det enkelt. Om det nu är så. Det gör att folk måste växa upp och ta lite ansvar för sina handlingar. Personligen tycker jag att det här borde ha funnits tidigare på internet. 


Folk var sur för att grannar hade ringt hem till dom och frågat vad dom hade gjort. Ja, det är hög tid att berätta för era grannar. Tycker man får stå upp för sig själv och man måste inse att det är inget dagis då man skyller ifrån sig på andra. Jag har faktiskt inte sökt på personer utan bara på kartan, för jag ville se om jag bodde i ett okej område och det var inte så många röda prickar där jag bodde som tur var. Tror jag skulle betala rätt bra för att köpa en fastighet utan röda prickar i närheten. Man kan även kolla upp säljaren innan köp så man vet att det inte är någon skurk man gör affärer med. Nä men det är klockrent medd Lexbase, det kommer nog göra så att fler personer ångrar sina brott! I Sverige är det så låga straff ändå så det kan vara bra med lite skam. Annars blir det bara fler brott... 


#älskar #lexbase #forever 

Av Fanny Svensson - 27 januari 2014 20:52

  

I Sri Lanka var solen rätt mycket starkare än vad den är i Sverige på sommaren. Så jag använde min solhatt som jag har köpt på Lindex för typ fem-sex år sedan. Kan säga att den räddade mitt hår från att bli solblekt. Eller topparna tog stryk men inte resten av håret. Vill ju behålla min naturliga färg och topparna ska snart klippas av, men har inte bokat in något frisörbesök än. Vilket jag borde ha gjort för typ några månader sen, får olja in topparna varje dag för att dom är så slitna. Har blivit rädd för hur mycket hon kommer behöva klippa av men det kommer nog bli någon dm. Fast det är ju tusen gånger fräschare med nyklippt hår. 

Av Fanny Svensson - 27 januari 2014 10:00

   

Gillar verkligen att ha fläta, men kan inte göra så snygga på mig själv. Men kan på andra, tycker det är svårt att få till snyggt på sig själv. Jag har fått rätt långt hår nu och det känns super skönt. Äntligen!

Av Fanny Svensson - 26 januari 2014 22:28

 

Dom klädde upp mig i en traditionell klänning, men det kändes inte så kul att visa magen. Alltså den är öppen på sidan som ni ser, man har ju en svart magtröja under. Över är det ett långt tyg dom viker ihop och sätter fast med en massa nålar. Ser rätt obekväm ut i den, men det var fint på dom. Jag tycker inte en klänning i guld passar mig, det blir lite för mycket på något sätt? 

Av Fanny Svensson - 26 januari 2014 11:14

 

Såhär ser mina läppar ut i vanliga fall. Igår skulle jag testa krämen jag hade köpt i Sri Lanka för hårbortagning och jag ville ha bort mina mustasche hårstrån som är 3-4 på varje sida. Dom är inte långa men jag stör mig på dom rätt så mycket om jag ska vara ärlig. Så jag la på krämen och den ska bara ligga på 5-10 minuter och det funkade bra.

 

Läpparna blev större på ett fult sätt. Det var verkligen en stickande känsla och jag försökte skölja bort medlet men det fanns inget att skölja bort. Det hade gått in i huden och det kändes i 4-5 timmar.

 

På kvällen hade dom gått ner lite, men dom var fortfarande svullna. Det värsta var att jag körde krämen under armarna också, ja den funkar och så. Jag tänker inte använda den igen för det var så obehagligt med den stickande känslan som jag fick. Jag kan leva med hårstråna på överläppen!   

Av Fanny Svensson - 24 januari 2014 19:34

 

Önskar att jag inte var så godtrogen. Det känns som varje gång man slappnar av och så är där man där igen, och dom hugger mig i ryggen. Fast jag har varit rak mot personen från första början. Orkar inte ens bli ledsen längre men jag förstår inte hur dom orkar leva ett sånt värdelöst liv. Jag har länge sagt att jag inte bryr mig, men nu är det svårt att inte göra det då det här har påverkat mig så otroligt mycket. Nu tänker jag göra en hel del förändringar i mitt liv. Kommer säkert bli huggen igen nån gång i livet, men nu känner jag att jag vill tänka på mig själv. Vet att det är känsligt att tänka på sig själv i Sverige, men jag står för att jag kommer att börja tänka på mig själv som nummer ett. Det är inte någon hemlighet. Det är inte frågan om att jag tänker bli någon bitch eller något, men jag tänker inte låta folk trampa på mig. För det har dom verkligen gjort nu..  :(


Jag har många drömmar och jag tänker inte sitta och bryta ihop här i Sverige.. Har man problem så löser man dom, annars är det inga problem om man inte orkar ta tag i det. 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards