fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 17 juni 2011

?

Av Fanny Svensson - 17 juni 2011 23:13

På senaste tiden har jag undrat hur folk tänker (mer än vanligt). Antingen är det jag som är en av världens smartaste personer eller så är folk så dumma mot varandra med flit. Vissa vill bara sabotera för andra. Fy vad less jag är på såna personer just nu, ut ur mitt liv tack! Tyvärr kan jag inte bara säga hejdå till vissa såna personer, är så många ändringar dom måste göras först. Jag ska rycka upp mig nu, ta tag i allt innan det är försent.


Jag hatar det här. Så jäkla less. Jag tror inte någon förstår något av det här inlägget, men tänk inte på det. Jag ville bara skriva av mig en fredagskväll då det blev för många tankar i mitt lilla huvud.


  btw, jag älskar min mormors tavlor. ska höra med henne då hon har utställning nästa gång så åker jag lätt dit!   älskar verkligen att gå på vernissager. 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards