fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under juni 2011

Av Fanny Svensson - 30 juni 2011 10:50

Nu vill jag ha semester, även om det bara är sju pass kvar att jobba till semestern. Jobbar 13-21 idag, blir deprimerad då jag tänker på det. Hinner inte göra något innan jobbet och inget efter.. Det är verkligen hela dagen, hade hellre jobbat 17-01 eller nåt sånt, fast då har inte vi öppet då men ni kanske förstår hur jag menar. Då hinner man i alla fall göra något innan jobbet. Idag är sista dagen med dom gamla ägarna, i morgon kommer dom nya! Det blir ny chef också, blir spännande!  

Jaja, ska inte tråka ut er med en massa jobbsnack. Ska ta hand om min sjuka pojkvän nu...

Av Fanny Svensson - 28 juni 2011 13:05

Kanske skriver mer ikväll. :) 

Av Fanny Svensson - 27 juni 2011 11:10

  Vad tycker ni om klänningen på bilden och hur ser jag ut i den? Är jag fet? Skriv vad ni tycker, var hellre ärlig än snäll!

Av Fanny Svensson - 26 juni 2011 09:39

Vaknade eller blev väckt för 30 minuter sedan. Var helt död. Vill sova längre, men det går inte! Jobbar idag men det går säkert bra, får sova ut i morgon!

Igår var jag och kolla på nya kameror, funderar på att skaffa en systemkamera! Fast vet inte vilken jag vill ha. Måste ha ny innan den 12 juli i alla fall. Vill inte vara utan kamera i Frankrike. Får se vad jag köper för något...




Av Fanny Svensson - 25 juni 2011 12:45

Gå ut ni också, Sverige och Norge har inte allt för många soliga varma dagar. Så sitt inte här, för då kommer ni på i september att ni vill utomlands för ni missa halva sommaren! 

 

Av Fanny Svensson - 24 juni 2011 16:04

Nu har jag varit ute i centrum och fixat lite saker för ikväll. Jag eller Klas har glömt att stänga frysen så vågar inte äta något av det som varit i frysen. Rädd för att bli matförgiftad. Så ska väl duscha nu strax, efter det handla mer mat och hämta Klas. Nu sitter jag och målar naglarna, ska bli ett avsnitt av Sex and the City. Har redan sett på 4 avsnitt idag. Man hinner mycket då man går upp klockan åtta!


  Haha, dumt av mig att lägga upp en bild på foten egentligen. Förra sommaren då jag var i Birsta så var det en gubbe som tyckte att jag hade så fina fötter. Efter det har jag tyckt att det har varit jobbigt att visa fötterna, men här bjuder jag på en bild! För er som gillar fötter, själv tycker jag ingenting speciellt om mina fötter. Dom bara är där...

Av Fanny Svensson - 23 juni 2011 21:56

Nu har jag jobbat färdigt idag, eller jag sluta för 3 timmar sedan. Ledig i några dagar och det ska bli så skönt. Imorgon kväll blir det fest inne i Oslo, ska bli skoj att fira midsommar. I Norge firar dom inte det så som i Sverige, men det är svenskar vi träffar i Oslo och firar med. Hihi!  


    / FANNY

 

Av Fanny Svensson - 22 juni 2011 21:40

Längtar sjukt mycket efter semester, saknar familjen och mina fina vänner jag har där hemma! Fast får ju semester om 2½ vecka, då drar jag till Frankrike och det ska bli skönt. Jag måste handla någon bikini inför resan och lite annat. Ska kolla över snart vad jag har hemma, annars kan jag köpa nytt i Frankrike.  


Imorgon jobbar jag, sen är jag ledig två dagar i rad och då ska midsommar firas i Oslo! Ska bli skoj att festa, göra något roligt liksom!  


Så har jag tänkt på en sak. Varför förväntar sig folk så mycker mer av mig än vad dom förväntar sig av andra? Är det för att jag är bäst, eller för att dom andra suger elefantpung?  

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards