fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 22 april 2011

glaaad påsk

Av Fanny Svensson - 22 april 2011 22:48

Jag ska aldrig mer städa känner jag nu, svetten rinner och jag är riktigt sliten. Skulle moppa golvet då gick det inte att pressa ur vatten ur hinken. Eller jo det gick men hinken gick omkull och lite vatten på golvet, men fick upp allt rätt fort ändå. Det är såna där små saker som stör mig just nu.


Satt ute och solade idag, kunde sitta i shorts och t-shirt så det var riktigt skönt. Läste en bra bit i boken och så blev jag myggbiten för första gången i år.

Har sett getingar för ca en vecka sedan och humlor också, så krypen är igång för i år. Hey 2011 säger dom samtidigt som dom sticker!  

Ni får tolka sticker hur som helst, för jag vet inte vad jag menade. Om jag menade stick eller stick stick. 


Nu sitter jag här och tänker. På riktigt sjuka saker, tur att ingen kan läsa mina tankar. Vill inte skriva exakt vad jag tänkte på för då skulle ni säkert söka hjälp till mig..?


Men i alla fall, ska jag skaffa twitter/blogg och vara helt anonym och bara skriva exakt allt om mitt liv där? Skulle det vara intressant att följa en sån sak? Som här skriver jag inte allt, men om jag skaffar sådär anonymt kanske jag vågar blotta ut mer av mitt liv... Fast jag skulle aldrig våga skriva adressen här till den saken...


Hihi, glad påsk!


 


 
 
Carro

Carro

24 april 2011 18:21

saknar dej:( jag har inte haft min mobil på mej för att jag har så mkt att göra :( stress hela tiden, får snart magsår:(

http://silverbern.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards