fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Fanny Svensson - 11 april 2011 22:07

Jag saknar er!  

Av Fanny Svensson - 11 april 2011 14:50

Jag ska aldrig mer ha förväntningar på mig själv eller någon annan. Jag blir bara så besviken då. Jag ska leva livet som det kommer, inte tänka så mycket utan bara göra saker.


Jag har förändrats så mycket. Minns förut hur mycket som kunde gå mot mig, men jag klarade allt. Jag var så stark. Jag var kanske inte alltid världens trevligaste då jag var så egoistisk. Men jag mådde aldrig dåligt. Och det viktigaste är mig själv. Jag vet att det är normalt att må dåligt ibland. Mitt mål i år är att få tillbaka mitt gamla jag. Jag tänker säga vad jag tycker om någon går på mig, jag tänker inte hålla käften längre.


Det jag gör nu är inte jag. Ni förstår nog inte vad jag menar. Ville bara skriva av mig lite, tänk inte så mycket så går allt bättre!  

Av Fanny Svensson - 11 april 2011 13:36

Måndag betyder ny vecka och jobb för alla andra. För mig betyder det ny vecka, vara ledig, lite mer godis och ligga ute och sola på tomten (och blogga ute såklart).Okej, i morgon så börjar jag också att jobba. Funderar på att ta ledigt alla dagar då det är fint väder ute.   


Det är ungefär 17-18 grader i skuggan, i juni i Sundsvall förra året var det runt 13-14 grader så man ska väl passa på då det är sommar väder ute. Inte alltid det är sommar i april? Men växthuseffekten gillar jag, det blir varmare och varmare. Har vi tur så blir det inte någon snö nästa vinter?


Har hunnit deklarera idag också, fast bara i Norge. Det gick bra, kommer att få igen i alla fall 5000 kr tror jag? Så det känns mycket bra. Vem vill inte ha det? Sen svenska deklarationen vill jag bara skita i, ingen som kan hjälpa mig och det finns ingen som förstår. Slutar med att jag inte skickar in den och får fängelse. 

Då behöver jag inte betala någon hyra och gratis mat. Nej, jag måste ta tag i deklarationen så jag kan få sitta ute och sola.

 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards