fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2015

Helgen slut

Av Fanny Svensson - 9 augusti 2015 23:34

Nu är helgen slut igen. Tiden går så sjukt fort så man hinner knappt med att andas, nä det gör jag men tiden går fort i alla fall. 

 


Igår var jag hos älskling som hade Elin och Peder på middag. Eller Peder fick laga maten som var riktigt god.

Först blev det friterad abborre med en god sallad. Sen grillade vi lamm som vi åt med potatis och morötter som hade varit i ugnen + salladen. Sist åt vi hemmagjord glass med smak av hallon och kardemumma och till det så åt vi friterad brieost. Allt var så sjukt gott!! Trevligt sällskap, bra mat, sen sällskapsspel. Kan det bli bättre?


 

Riktigt trevlig kväll, men sen så jobbade älskling natt så då åkte jag in till Stadshuset och gjorde Jossan sällskap. Det blev en bra kväll, men sen blev jag jätte trött så fick åka hem och lägga mig. Höll igång hela dagen och det var inte så smart, jag kände att huvudet fick ta lite stryk men så kommer det att bli ibland. Fick en lugnare söndag som tur var... Även om det händer mycket nu för mig hela tiden (precis så jag håller huvudet över ytan) så känns det ok, jag börjar hitta en bra balans och jag känner att energin är på väg tillbaka. Jag är mycket bättre nu än i våras.  


Hoppas att ni har haft en trevlig helg!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards