fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2015

Taggad för en ny vecka.

Av Fanny Svensson - 3 augusti 2015 13:28

Jag är taggad för den nya veckan. Inga mer fester på bra länge även om det var riktigt kul. Nu måste jag satsa på min viktnedgång och träna lite. Har redan gått ner några kilo (vet inte hur många) så tänkte väl väga mig idag. Tänker inte väga mig varje dag utan en- två gånger i veckan får hålla. Alternativet är att jag bygger muskler istället... 


Ikväll blir det en liten middag hemma hos mig. Ska bli roligt, men måste handla mat och städa först. 


Imorgon blir det lunch med Carro, sen ska jag iväg och jobba på en middag. Längesen jag serverade nu men det ska bli roligt, är riktigt taggad faktiskt!


På onsdag ska jag spela minigolf med pappa och min lillebror William. Det ser jag också framemot! 


På torsdag och fredag har jag inte några planer än, men ev på lördag så ska älskling och jag ha en parmiddag här. På söndag tänkte jag ta en lugn vilodag. Jag har en dag i veckan jag inte bokar in nånting utan jag bara är, även om jag gör saker så är det inga måsten!  Har man möjlighet till det så är det något jag verkligen rekommenderar till alla som har haft mycket stress i sitt liv. 

 

Har även börjat kollat på resor till Mazarron!      


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards