fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 2 april 2015

Skärtorsdag

Av Fanny Svensson - 2 april 2015 09:00

Skärtorsdag - är det då man ska skära sig?

Nä, så säger man inte. Jag minns faktiskt inte varför vi har skärtorsdagen. Får nog ringa mormor och fråga, hon kan allt om alla högtiderna.   Idag är jag ledig, men sen jobbar jag långfredag - annandag påsk. Jag firar aldrig påsk. Eller jag brukar få ett påskägg med godis/pengar av mamma men mer än så blir det inte. När jag var liten så målade vi äggen, men det var säkert tjugo år sedan nu..   


Idag ska jag lämna in en skoluppgift, så ska väl börja med den om en liten stund. Har börjat lite, men måste få till den som jag har tänkt mig. Om jag hinner ska jag gå och träna strax efter lunch, men jag är nästan säker att jag kan skicka in uppgiften snart. Ikväll så ska jag träffa min kille och vi hade väl inte tänkt göra något speciellt ikväll, bara ta det lugnt.


 
 

Hittade en gammal bild när jag var blond, tyckte om nyansen rätt så bra men blev blondare rätt så fort. Jag har ju gjort slingor nu så jag kanske blir blond igen. Vi får se hur det blir för jag vet inte ens hur jag vill ha det. När bilden var tagen så hade jag tre intressen: gå på soldusch, brun utan sol och sola solarium. Inget jag använder längre. Det är fint att vara brun, men jag solar helst i "den riktiga solen".

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards