fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 5 februari 2015

Jag är så rädd

Av Fanny Svensson - 5 februari 2015 10:21

Jag är så rädd för att krascha igen. Jag är inte alls bra nu.. Det är sanningen även om allt ska vara så fint utåt sett.

Jag har haft ett hemskt år bakom mig. Blivit lurad på stora summor pengar, folk som jag litade på har ljugit mig rakt upp i ansiktet. På våren jobbade jag sjukligt mycket samtidigt som jag pluggade. Samtidigt hade jag en underbar häst och väldigt fina människor i min omgivning. Jag valde att sälja hästen då jag inte längre hade tid. Jag blev färdig med skolkurserna, och jag började jobba lagom mycket.

Jag trodde att jag var fri från stressen, men det var jag tydligen inte. Jag kraschade hårt in i väggen i november förra året. Jag är tillbaka nu på exakt samma jobb och helgen som kommer påminner mig om den jag kraschade i november. Jag har aldrig oroat mig för saker, men nu är jag verkligen rädd. Jag tvivlar på mig själv att jag kommer fixa det.

Jag har varit så nere dom senaste dagarna och det värsta är att det finns inget svar på om det kan hända igen. Jag önskar att ingen annan behöver uppleva det jag har gått igenom det senaste året.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards